محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور از رهبر انقلاب برای حمایت از تصمیم سران قوا در اصلاح قیمت بنزین  تشکر و قدردانی کرد.

رییس دفتر رییس جمهور با اشاره  به اعتراضات مردم در برخی  شهرها افزود: دولت همواره تاکید کرده اعتراض امری عادی و از حقوق مسلم مردم و شهروندان است و همه ما می بایست در کنار مردم و شنونده نظرات و مطالبات آنها باشیم.

/ایسنا

به گزارش سلام نو، محمود واعظی با بیان اینکه "هدف اصلی این طرح کمک معیشتی به طبقه متوسط و کمتر برخوردار می‌باشد"، اظهارداشت:دولت از سال گذشته همواره به دنبال منابع مورد نیاز برای کمک معیشتی به حدود 60 میلیون نفر می‌باشد که با اصلاح قیمت بنزین همه درآمدها میان آنها توزیع می‌شود. حدود نیمی از خانوارهای کشور خودرو ندارند و با این طرح بیشتر از درآمد بنزین بهره خواهند برد.

رئیس دفتر رئیس جمهوری همچنین تاکید کرد: اکنون راه بهانه جویی و ایرادگیری و مانع گذاری در راه دولت که مجری این تصمیم بزرگ اقتصادی است بسته شده و امیدواریم همه مسئولین و صاحبنظران با همدلی و وحدت بتوانیم به خوبی این طرح را اجرا کنیم.

واعظی همچنین با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره قیمت دیگر کالاها، تاکید کرد: دولت قطعا این موضوع را در نظر دارد و تلاش خواهد کرد با نظارت و مدیریت بازار، اجازه برخی سودجویی‌ها و گرانی  دیگر کالاها را ندهد و با حمایت‌های معیشتی، نگرانی‌های مردم را برطرف کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید