آنتونیو کونته، سرمربی اینترمیلان مورد مراقبت ویژه پلیس ایتالیا قرار گرفت. این اقدام در پی تهدید کونته با فشنگ انجام شد.

به گزارش سلام نو، دو رسانه معتبر ایتالیایی کوریره دلا سرا و گاتزتا دلو اسپورت گزارش دادند که آنتونیو کونته، سرمربی اینتر میلان بعد از آنکه از طریق پست پاکتی دریافت کرده که حاوی یک فشنگ بود، از طرف پلیس ایتالیا تحت مراقبت قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش‌ها، آنتونیو کونته در خانه خود پاکتی از طریق پست دریافت کرده که آدرس فرستنده‌اش ناشناس بوده. در این پاکت نامه‌ای وجود داشته که تهدیدهای زیادی علیه کونته مطرح کرده بوده ولی نکته نگران‌کننده یک فشنگ بوده که همراه این پاکت برای کونته ارسال شده است.

پلیس ایتالیا تحقیقات رسمی در این باره را آغاز کرده و کونته در حال حاضر تحت مراقبت پلیس قرار دارد. نیروهای پلیس بیرون از خانه کونته مستقر شده‌اند و او زمانی که در تمرین های اینتر حضور دارد هم از طرف پلیس تحت مراقبت است.

در گذشته چندین نفر از سیاستمداران این کشور از جمله سیلویو برلوسکونی، رئیس‌جمهور سابق ایتالیا و مالک باشگاه آث میلان هم به عنوان تهدید نامه‌های حاوی فشنگ دریافت کرده بودند.

این گزارش‌ها مدعی است پلیس ماجرا را جدی گرفته ولی در عین حال معتقد است فرستنده نامه تنها قصد تهدید داشته و دست به اقدام عملی علیه او نخواهد زد. باید دید تهدیدها علیه کونته با اقدامات پلیس متوقف خواهند شد یا این مربی ایتالیایی باید منتظر تهدیدات جدی‌تری به سبک پدرخوانده باشد.

کونته در تابستانی که گذشت هدایت اینترمیلان را به عهده گرفت و تیمش در حال حاضر با یک اختلاف با یوونتوس صدرنشین در رتبه دوم جدول رده‌بندی سری آ قرار دارد.

/ورزش3

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید