امیر دریادار حمزه‌علی کاویانی در آیین اختتامیه دهمین جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی نیروی دریایی ارتش بیان کرد استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در صدد جدایی جوانان از انقلاب و اسلام است.

به گزارش سلام نو، معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه امروزه ابزار جنگ روانی در اختیار آمریکا و رژیم صهونیستی قرار دارد، گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با جنگ تمام عیار فرهنگی در صدد جدایی جوانان از انقلاب و اسلام است.

امیر دریادار حمزه‌علی کاویانی، معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش امروز در آیین اختتامیه دهمین جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی نیروی دریایی ارتش در سیرجان گفت: این جشنواره با شعار وحدت، جوان انقلابی و اقتدار دریایی برگرفته از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش بیان کرد: امروزه آمریکا و استکبار جهانی می‌خواهند با جنگ تمام عیار فرهنگی جوانان را از انقلاب و اسلام جدا کنند. آمریکا، رژیم صهیونیستی، مرتجعین منطقه و ... به دنبال شکست محور مقاومت و ایجاد جنگ روانی هستند.

وی یادآور شد: ابزار جنگ روانی تحت اختیار استکبار جهانی و کشورهای غربی قرار گرفته که تا مقابل نظام جمهوری اسلامی صف‌آرایی کردند و جوان ما را از صحنه خارج کنند.

امیر دریادار کاویانی با اشاره به تغییر شکل جنگ فرهنگی گفت: جنگ فرهنگی و روانی دشمن نسبت به ابتدای انقلاب تغییر کرده است و رسانه، فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای در اختیار قدرت‌های سرمایه‌داری قرار گرفته است و صف‌آرایی جدیدی را در برابر نظام جمهوری اسلامی رقم زده‌اند.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش با اشاره به جنگ و تقابل کنونی افزود: آمریکا، جنایات جنایتکاران عالم را موجه جلوه می‌دهد اما کسانی را که از استقلال، عظمت و شرف خودشان دفاع می‌کنند، تروریست می‌نامد.

وی ادامه داد: دیگر زمان تقابل با تجهیزات نظامی، ناوهای جنگی و هواپیماهای بمب‌افکن گذشته است، اکنون رسانه و فضاهای مجازی تبدیل به ابزار سلطه شده و نوک پیکان آنان رو به جوانان است.

امیر دریادار کاویانی تصریح کرد: جنگ استکبار جهانی با ایران، جنگ عقیدتی و فرهنگی است. ما در یک نبرد راهبردی ایدئولوژیک با آمریکایی‌ها هستیم. آمریکایی‌ها در این نبرد و هجمه فرهنگی، جوانان ما را هدف قرارداده‌اند.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: همین جوانان در دفاع مقدس، تسخیر لانه جاسوسی، دفاع از حریم اهل بیت (ع) پای کار آمدند و برای شکست دشمن بسیج شدند. به همین دلیل است که دشمن از جوان می‌ترسد.

امیر دریادار خانزادی خاطرنشان کرد: جوانان ما باید توطئه های دشمن را بشناسند. آمریکایی‌ها با ایجاد تشکیک و ابهام در ذهن جوانان به دنبال لطمه وارد کردن به دین اسلام هستند. به همین دلیل ما موظف هستیم به جوانمان توجه کنیم تا هوشیاری آن‌ها نسبت به توطئه دشمن افزایش یابد.

بنا بر این گزارش، دهمین جشنواره فرهنگی و ورزشی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان برگزار و مرکز آموزش شهدای وظیفه نیروی دریایی سیرجان با کسب ۹۷ امتیاز قهرمان شد و مقام اول را به‌دست آورد. مرکز فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت با ۶۰ امتیاز دوم و منطقه یکم دریایی ولایت جاسک با کسب ۵۷ امتیاز به مقام سوم رسیدند. کاپ اخلاق این جشنواره هم به تیم فرماندهی قرارگاه نیروی دریایی ارتش تعلق گرفت.

/ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید