۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵
کد خبر: 34097693

با پیروزی عربستان مقابل ازبکستان، رنار، سرمربی عربستان جایگاهش را در این تیم حفظ کرد.

به گزارش سلام نو، رنار در اوایل مردادماه به عنوان سرمربی عربستان انتخاب شد تا این بار پس از حضور در تیم ملی هایی چون مراکش، آنگولا و ساحل عاج در قاره کهن بخواهد مربی گری کند.

این سرمربی که در جام جهانی ۲۰۲۲ با مراکش علی رغم حذف، نمایش دلچسبی را نشان داده بود البته کار سخت تری را در عربستان داشت چراکه مهره‌هایی که در مراکش در اختیار داشت، اینجا نبودند و سطح فوتبال دو کشور باهم قابل مقایسه نیست.

این سرمربی که حتی خبرهایی مبنی بر حضورش روی نیمکت ایران شنیده می شد، تاکنون در چهار بازی رسمی تیمش را هدایت کرده و در این چهار بازی در مسابقات انتخابی هشت امتیاز به دست آورده است.

تساوی برابر تیم ملی مالی پیش زمینه شروع عربستان در این مسابقات بود، تیم ملی عربستان در نخستین بازی انتخابی با مربی گری رنار، مقابل یمن به تساوی رسید.

آنها در بازی بعد سنگاپور را با سه گل شکست دادند و در بازی سوم مقابل فلسطین در رام الله به تساوی رسیدند تا وضعیت رنار با این تیم به بن بست بخورد، تساوی برابر دو تیم فلسطین و یمن شاید اخراج را خیلی زود در فکر مدیران عربستانی انداخت.

عربستانی‌ها روز گذشته در تاشکند در حالی به مصاف ازبکستان رفتند که در دو بازی قبل خود در برابر ازبکستان در این کشور نتوانسته بودند، پیروز شوند. بازی با ازبکستان اما برای رنار گره خورده بود و تا دقیقه ۸۵ این تیم ازبکستان بود که با نتیجه ۲_۱ از حریف پیش بود، اما دو گل سلمان فرج و سالم الدوساری در دقایق ۸۵ و ۸۹ باعث شد تا ورق برگردد و رنار بتواند با پیروزی ازبکستان را ترک کند.

حال عربستان با این برد ۸ امتیازی شد و در صدرجدول قرار گرفت تا حاشیه امنیت برای رنار در این کشور ایجاد شود و بتواند تفکرات خود را در فوتبال ملی عربستان راه بیندازد. عربستان باید در بازی آینده خود برابر پاراگوئه قرار بگیرد تا در این بازی دوستانه بتواند نقاط ضعفش را پوشش بدهد و نقاط قوتش را تقویت کند.

/ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید