تیم های ملی فوتبال ایران و عراق که در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 مقابل هم قرار گرفته اند، در نیمه اول به تساوی یک - یک رسیدند.

به گزارش سلام نو، از زمان قرعه کشی رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 جدال ایران و عراق یکی از حساس ترین بازی های این مرحله شناخته شد. دیداری که در چند سال اخیر بارها و بارها تکرا شده و همواره پر از جنجال بوده و با نزدیک ترین نتایج به پایان رسیده است.  دیدار امروز هم با توجه به کری های گذشته و وضعیت جدول این گروه حساسیت بالایی دارد. ایران در صورت برد دویاره مدعی اول صعود خواهد بود و در صورت تساوی امیدوار به روزهای آینده؛ شکست مقابل عراق اما کار تیم ملی را بسیار سخت خواهد کرد.

عراقی ها بازی را بهتر آغاز کردند و چند بار هم خطرساز شدند تا اینکه در یازدهمین دقیقه بازی مهند علی روی اشتباه بازیکنان ما توانست عراق را با یک‌ گل پیش بیاندازد.

بعد از گل عراق، تیم‌ ایران کمی بهتر کار کرد و چند موقعیت نصفه و نیمه هم ساخت که به جایی نرسید تا اینکه در دقیقه ۲۵ روی حرکت زیباری محبی و دریبل زنی و پاس او توپ به نورالهی رسید و او هم با یک حرکت و شوت زیبا کار را به تساوی کشاند.

بعد از گل هم تیم ما برتری نسبی داشت و توپ و میدان بیشتر در اختیار بازیکنان ما بود و حتی یک بار روی ضربه کاشته رضاییان تیر دروازه حریف هم به لرزه درآمد ولی به نتیجه ای نرسید و نیمه اول بازی با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید./ خبرآنلاین

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید