۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 33970088

کریستیانو رونالدو امید دارد در 2بازی که در پیش دارد با زدن 5 گل رکورد علی دایی را بشکند. 

به گزارش سلام نو، بعد از ماجرای تعویض زودهنگام کریستیانو رونالدو در بازی روز یکشنبه باشگاه او یوونتوس مقابل آث میلان و خروج سریع کریستیانو از تونل، جنجال رسانه‌ای گسترده‌ای درباره او بوجود آمده و باعث شده در آستانه دیدار امشب پرتغال و لیتوانی در مقدماتی یورو2020 نگاه‌ها به این ستاره بزرگ پرتغالی معطوف شود.

بازی امشب پرتغال و لیتوانی برای قهرمان دوره گذشته جام ملتهای اروپا اهمیت زیادی دارد چرا که یاران رونالدو برای اینکه از خطر حضور در بازی‌های پلی‌آف برای صعود به مرحله نهایی یورو2020 اجتناب کنند احتمالا باید هر دو بازی باقی مانده‌شان در گروه B رقابتها مقابل لیتوانی و لوکزامبورگ را با پیروزی پشت سر بگذارند.

رونالدو در حال حاضر 95 گل ملی در کارنامه دارد و امیدوار است در دو بازی باقی مانده پرتغال در این مرحله مقدماتی در مقابل دو تیم نسبتا ضعیف با زدن 5 گل به رکورد 100 گل ملی دست یافته و وارد باشگاه صد تایی‌ها شود.

کریستیانو در این دوره از رقابتهای مقدماتی یورو2020 در بازی‌های قبلی مقابل دو تیم لیتوانی و لوکزامبورگ 5 گل به ثمر رسانده و اگر بتواند در دو بازی پیش رو هم 5 گل دیگر به ثمر برساند وارد باشگاه صد تایی‌ها خواهد شد.

/ورزش3

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید