غلامعلی جعفرزاده، نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی اعلام کرد رئیس جمهور نمره قابل قبولی از لحاظ همکاری، هماهنگی و اطاعت پذیری از رهبری دارد و ما باید در شرایط سخت پیش رو به دولت کمک کنیم.

به گزارش سلام نو، نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی با ابراز تاسف از هجمه‌های اخیر علیه رئیس جمهور بعد از طرح موضوع لزوم مبارزه با فساد گفت که در شرایطی که رئیس جمهور نمره قابل قبولی از لحاظ همکاری، هماهنگی و اطاعت پذیری از رهبری دارد، نسبت به ایشان کم لطفی می‌شود. ما باید در شرایط سخت پیش رو دولت را کمک کنیم.

غلامعلی جعفرزاده با اشاره به صحبت‌های اخیر رئیس جمهور درباره‌ لزوم مبارزه با فساد و درخواست از قوه قضاییه برای ورود به این موضوع گفت: حرف رئیس جمهور درباره‌ی مبارزه با فساد و اعداد و ارقام ارائه شده درست بود، ما هم حرفی نداریم در این که باید مبارزه با فساد نظام‌مند شود. اما نباید صحبت‌ها به گونه‌ای بیان شود که در آغاز هفته وحدت کشور به سمت تشنج رفته و دو قطبی و چند قطبی شود. هر کسی هر پرونده‌ای در اختیار دارد را باید در اختیار دستگاههای نظارتی بگذارد.

وی افزود: حرف و تاکید رئیس‌جمهور درست بود، اما ای کاش سلیقه‌ بیشتری برای انتخاب جا برای بیان این صحبت‌ها به خرج می‌رفت. بهتر بود رئیس جمهور این آدرس‌ها را در جمع خصوصی‌تری بیان می‌کرد.

این نماینده اصولگرای مجلس در عین حال با ابراز تاسف از هجمه‌های صورت گرفته علیه رئیس جمهور گفت: متاسفانه در بسیاری از مواقع به رئیس جمهور کم لطفی می‌شود. درباره‌ ایشان نسبت به سایر روسای جمهور سخت گیری زیادی صورت می‌گیرد و حداقل می توان گفت این سخت گیری‌ها بی مورد است. می خواهند تمام تجربیات تلخ درباره‌ روسای جمهور قبلی را درباره‌ ایشان رعایت کنند. حال این که انصافا آقای روحانی از لحاظ همکاری و هماهنگی و اطاعت پذیری از رهبری نمره قابل قبولی دارد.

جعفرزاده ادامه داد: رئیس جمهور با این حجم از مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند کدام دولت را سراغ دارید که یک مرتبه ۵۰ درصد درآمدهایش کم شود تا با همان اوصاف اراده بر اداره کشور باشد. الان شرایط بسیار سختی داریم. باید دولت را کمک کنیم تا به کمک رهبر بتواند از این پیچ بگذرد، لذا این همه زدن رئیس جمهور کم لطفی است. این که افرادی را سازماندهی و هدایت کنند. برای آنها شعار بسازند. و حتی مکانی را برای شعار دادن آن ها تعیین کنند تا در وسط سخنرانی رئیس جمهور شعار بدهد چیزی جز کم لطفی نیست.

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید