بعد از آنکه رونالدو در بازی با میلان با خشم از ورزشگاه خارج شد، رفتار وی  باعث خشم باشگاه تورینی شده است و بازیکنان و کادر فنی منتظر عذرخواهی او هستند.

به گزارش سلام نو و به نقل از آس، رفتار رونالدو هنگام ترک زمین در جریان دیدار یوونتوس و میلان و نرفتن به نیمکت ذخیره‌ها برای تماشای بازی در کنار هم‌تیمی‌هایش خوشایند باشگاه تورینی نبود. مهاجم پرتغالی چهره بدی از خود باقی گذاشت و مائوریتسیو ساری به عصبانیتش حق داد. با این حال رسانه‌های ایتالیایی اعلام کردند فابیو پاراتیچی و پاول ندود، مدیر ورزشی و نایب رییس باشگاه یوونتوس پس از فیفا دی با رونالدو جلسه خواهند گذاشت تا در رابطه با رفتارش توضیح بدهد. همچنین به او توصیه خواهند کرد دیگر چنین رفتارهایی از خود بروز ندهد.

گاتزتا دلو اسپورت اعلام کرد باشگاه تلاش خواهد کرد همه چیز را حل کند و اجازه ندهد این موضوع به یک جنجال برای چند روز یا چند هفته تبدیل شود. همچنین مهاجم پرتغالی را جریمه نخواهد کرد.

رونالدو ۱۹ ساعت بعد از رفتار خود یک عکس در اینستاگرامش منتشر کرد. در این تصویر مهاجم پرتغالی در جریان دیدار یوونتوس و میلان پا به توپ دیده می‌شود. او نوشت: بازی سخت و پیروزی مهم. همچنین از هشتگ باشگاه یعنی '#finoallafine' بهره برد.

تنها واکنش مرتبط رونالدو با باشگاه همین حرکت بود. رسانه ایتالیایی در ادامه اضافه کرد که بازیکنان و کادر فنی منتظر عذرخواهی مهاجم پرتغالی هستند./ ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید