بعد از آنکه حملات اسرائیل باعث شهادت 7 فلسطینی شد،ارتش رژیم صهیونیستی از موج جدید حملات این رژیم به مواضع گروه‌ های مقاومت در غزه خبر داد.

به گزارش سلام نو، به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، دور جدیدی از حملات علیه اهداف وابسته به جهاد اسلامی فلسطین در نوار غزه را آغاز کرده است.

طبق این گزارش، با شهادتسه فلسطینی دیگر در اثر حمله هوایی رژیم صهیونیتی به بیت حانون، شمار شهدای حملات امروز این رژیم به نوار غزه به هفت تن افزایش یافت.

طبق این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دو موضع جهاد اسلامی را در شمال "النصیرات" در مرکز نوار غزه هدف قرار دادند. در همین راستا، پایگاه خبری عربی ۲۱ نیز گزارش داد که جنگنده‌های اسرائیل یک موضع مقاومت را در شمال نوار غزه هدف قرار دادند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد که تانک‌های این رژیم سه برج دیدبانی جهاد اسلامی در غزه را هدف قرار دادند. به دنبال حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به منزل بهاء ابو العطا، فرمانده برجسته گردان‌های القدس، وی و همسرش به شهادت رسیده و چهار فرزند آن دو نیز زخمی شدند.

نفتالی بنت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در پی تداوم شلیک موشک به شهرک‌های صهیونیست نشین از سوی گروه‌های مقاومت در واکنش به ترور ابو العطا، حالت فوق‌العاده 48 ساعته در اراضی اشغالی اعلام کرد.

از سوی دیگر کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی از اصابت موشک به ساختمانی در شهرک صهیونیست نشین سدیروت خبر داد.

مقاومت فلسطین در واکنش به ترور بهاء ابو العطا اقدام به شلیک ۱۵۰ راکت و موشک کرد که صدای انفجارهایی در شمال غزه شنیده شد و گفته می‌شود منبع آن سامانه دفاع هوایی گنبد آهنین بوده است./ ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید