۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
کد خبر: 32979257

رئال مادرید بار دیگر در خانه خود در برابر بتیس متوقف شد تا بار دیگر در شکست بتیس ناکام بماند، آن هم در حالی که بازیکنان رئال مادرید معتقد بودند باید یک پنالتی به سودشان اعلام می شد.

به گزارش سلام نو، رئال مادرید شب گذشته در برنابئو برابر بتیس با تساوی بدون گل متوقف شد در حالی که با کسب سه امتیاز به تنهایی راهی صدر جدول لالیگا می شد. اواخر بازی و در یک صحنه توپ به دست "فدال"، مدافع بتیس برخورد کرد اما داور اعلام پنالتی نکرد. وی ای آر نیز با تاخیر نظر داور مسابقه را تایید کرد اما رئالی ها به شدت نسبت به این قضیه اعتراض داشتند و معتقد بودند باید یک پنالتی به سودشان اعلام می شد.

زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی و در مورد آن صحنه مشکوک گفت:« واضح است که توپ به دست بازیکن بتیس برخورد کرد اما من ترجیح می دهم خودم را وارد مسائل داوری نکنم. از جایی که قرار داشتم، دیدم توپ به دست مدافع برخورد کرد ولی تفسیر این صحنه ها کار داوران است. داور حتی از وی ای آر هم کمک نگرفت چرا که به تصمیش اطمینان داشت. ما هم چاره ای نداریم جز اینکه به تصمیم او احترام بگذاریم.

کاری از دست ما ساخته نیست و معتقدم نباید خیلی روی این قضیه تمرکز کرد. ما بازی خوبی انجام دادیم به خصوص در نیمه اول و نمی توانم از تعهد و عملکرد بازیکنانم ناراضی باشم. تنها مشکل ما گلزنی بود.»

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید