گابریل کالدرون برای انتخاب دفاع راست پرسپولیس برخلاف بازی با ماشین‌سازی گزینه‌های زیادی دارد.

به گزارش سلام نو، پس از این که در بازی با ماشین سازی گابریل کالدرون شجاع خلیل زاده را در پست دفاع راست قرار داد، حالا احتمالا یک بازیکن با تخصصی در سمت راست دفاع قرار خواهد گرفت.

پرسپولیس این فصل دو مدافع راست در ترکیب خود دارد که هر دو حالا آماده بازی هستند. علاوه بر حسین ماهینی و مهدی شیری که در این پست تخصص دارند، سیامک نعمتی هم در دوران برانکو نشان داد که توانایی خوبی برای بازی در این منطقه از زمین دارد و در بازی این فصل برابر سپاهان نیز درخشان عمل کرد.

اما با این حال در بازی قبلی که پرسپولیس به نفوذ مدافعان کناری اش احتیاج داشت، کالدرون شجاع خلیل زاده را در این پست قرار داد تا باعث تعجب فوتبال دوستان شود. شجاع که یکی از بهترین دفاع وسط های ایران است، در سمت راست دفاع نتوانست وظایف خود را به خوبی انجام دهد و یک کارت زرد هم گرفت تا 4 کارته و محروم شود.

حالا باتوجه به این که نعمتی، شیری و ماهینی آمادگی قبلی را بازیافته اند انتظار می رود که کالدرون بدون سورپرایزهای عجیب یکی از این سه را در زمین قرار دهد که در این بین شاید شانس مهدی شیری بیشتر از بقیه است او در دوران برانکو ایوانکوویچ نیز فیکس بود و عملکرد خوبی هم داشت. اما به هر حال حضور نعمتی نیز می تواند تصمیم خوبی برای هجومی کردن تیم باشد.

/ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید