با این که عملکرد خط دفاعی تیم ملی در بازی با بحرین قابل قبول نبود، اما با این حال در این مقطع زمانی با توجه به فاصله کمی که بین بازی بحرین و عراق وجود داشت مارک ویلموتس قصد دعوت از مدافع جدیدی را ندارد.

به گزارش سلام نو، تیم ملی در شرایطی مهیای بازی با عراق می شود که بازی گذشته را با باخت پشت سر گذاشته است و اینبار هم باید در خانه تیم حریف به میدان برود و این کمی کار را برای ویلموتس و شاگردانش سخت کرده است.

عملکرد خط دفاعی تیم ملی در بازی با بحرین قابل قبول نبود. هر چند گفته می شود مرتضی پورعلی گنجی به خاطر درد ناشی از مصدومیت بازی نکرد اما در این بازی مجید حسینی درحالی که بازیکن حریف پشت به دروازه ایران بود به بحرین پنالتی داد  و یکی دوباری هم عمق خط دفاعی ایران به روی مهاجمان بحرین باز شد.

بعد از این بازی و با انتقادهایی که از خط دفاعی تیم ملی شد برخی رسانه ها حضور مدافعان جدید را در اردوی تیم ملی مطرح کردند و حتی این پرسش مطرح شد که چرا شجاع خلیل زاده به اردوی تیم ملی دعوت نمی شود؟ سوالی که البته هیچ گاه با واکنش کادر فنی تیم ملی همراه نشد. با این حال در این مقطع زمانی با توجه به فاصله کمی که بین بازی بحرین و عراق وجود داشت مارک ویلموتس قصد دعوت از مدافع جدیدی را ندارد به خصوص که تیم ملی بعد از بازی با بحرین تنها با چند جلسه تمرین که از 18 آبان آغاز می شود برای دیدار با عراق مهیا خواهد شد و در این فرصت کم امکان هماهنگی بین مدافعان جدید تیم ملی و گذشته وجود ندارد.

درخواست ویزای سفر به عراق برای همان بازیکنانی است که در گذشته در اردوی تیم ملی حضور داشته اند و این نشان می دهد در بازی با عراق هم ویلموتس می بایست خط دفاعی تیم ملی را با بازیکنانی چون مرتضی پورعلی گنجی، سید مجید حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان و ... ارنج کند.

بر اساس اعلام فیفا این دیدار 23 آبان در استادیوم شهر بصره برگزار می شود.

/ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید