به دلیل اعتراضات عراق و شرایط خاص این کشور بازی‌های انتخابی جام جهانی 2022 نمی‌تواند در این کشور برگزار شود و  فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) درباره میزبانی عراق از ایران و بحرین فردا حکم نهایی خواهد داد.

به گزارش سلام نو، سایت «اخبار الریاضیه» بحرین خبر داد که فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) فردا(یکشنبه) حکم رسمی خود را درباره میزبانی عراق در بصره در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر مقابل ایران و بحرین را اعلام می کند.

فدراسیون بحرین پیش از این اعتراض خود را به میزبانی عراق به فیفا ارائه داده بود. بحرینی‌ها به خاطر نبود امنیت در این کشور به خاطر تظاهرات‌های اخیر خواهان برگزاری این بازی در کشور ثالث شدند.

البته عراقی‌ها برای کسب رضایت بحرینی‌ها پیشنهاد دادند که حاضرند بازی تیم ملی این کشور با بحرین را از بصره به اربیل منتقل کنند. در شرایط کنونی فیفا حکم نهایی را خواهد داد و گزینه های اربیل یا کشور ثالث روی میز فیفا وجود دارد و همچنین می تواند برگزاری  این بازی‌ها در بصره را ابقا کند.

محمدرضا ساکت، سرپرست تیم ملی ایران به همراه هیاتی از فدراسیون فوتبال کشورمان روز گذشته به بصره رسید تا شرایط میزبانی ورزشگاه بصره برای دیدار با تیم ملی عراق را بررسی کند.

تیم ملی فوتبال کشورمان نیز باید در چهارمین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر در تاریخ 23 آبان در بصره به مصاف عراق برود. دیدار عراق با بحرین نیز در تاریخ 28 آبان برگزار می شود.

/خبرآنلاین

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید