۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
کد خبر: 32687376

مهدی طارمی در بازی تیمش برابر موریرنسی دوباره درخشید و برای ریوآوه گلزنی کرد.

به گزارش سلام نو، مهدی طارمی در بازی هفته نهم رقابت های لیگ پرتغال بازهم گلزنی کرد. ریوآوه در بازی برابر موریرنسی در نیمه اول یک بر صفر عقب افتاد تا سرمربی این تیم بار دیگر برای گلزنی نیازمند مهاجم ایرانی این تیم شود. طارمی در دقیقه 57 بازی گل مساوی را برای ریوآوه زد.

این نود و سومین گل باشگاهی مهدی طارمی از زمان حضورش در فوتبال حرفه ای بود. او در دو فصل 89/90 و 90/91 در تیم شاهین بوشهر 8 بازی انجام داد و یک گل هم به ثمر رساند. سپس در لیگ دسته اول آزادگان و در فصل 92/93 توانست 12 گل برای این تیم به ثمر برساند.

دوران اوج ستاره خط حمله تیم ملی ایران از لیگ برتر چهاردهم آغاز شد که به عنوان یک بازیکن جوان به پرسپولیس پیوست. او در پرسپولیس و در مدت چهار فصل حضورش 55 گل در رقابت های مختلفی چون لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند.

مقصد بعدی طارمی لیگ ستارگان قطر و باشگاه الغرافه بود و او توانست در این تیم نیز در مجموع دو فصل حضورش 20 گل بزند. او سپس بعد از بازی های درخشان همراه تیم ملی در جام جهانی و جام ملت های آسیا توسط تیم ریوآوه از لیگ پرتغال شکار شد و تا الان یکی از مهمترین بازیکنان این تیم بوده است. او در سه بازی اول تیمش سه گل زد و 4 پاس گل داد اما سه هفته بعدی را به دلیل مصدومیت از دست داد. او در بازگشت به ترکیب تیم برابر پورتو و پاکو فریرا کاری از پیش نبرد اما در بازی هفته نهم برابر موریرنسی با وجود مصدومیت گلزنی کرد تا تعداد گل های باشگاهی اش را در مجموع به عدد 93 برساند. او در این فصل یک گل هم در آلیانزکاپ برای ریوآوه زده است.

/ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید