۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹
کد خبر: 32484442

بعد از آنکه تیم فوتبال چلسی که با پیروزی 2-4 برابر برنلی به کار خود در لیگ برتر انگلیس ادامه داد، فرانک لمپارد مدعی شد چلسی در 95 درصد از دقایق بازی فوق العاده بوده است

به گزارش سلام نو، بعد از نیمکت نشینی های متوالی در ابتدای فصل، کریستن پولیسیچ، ستاره آمریکایی چلسی امروز در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفته و در جریان پیروزی 2-4 برابر برنلی موفق به ثبت هت تریک شد. فرانک لمپارد مدعی شد چلسی در 95 درصد از دقایق بازی فوق العاده بوده است.

فرانک لمپارد گفت: بازی کردن در خانه برنلی همیشه دشوار است، اما سبکی که ما بازی را کنترل کردیم، بازی ترکیبی هافبک های چلسی و تحرک ما تماشایی بود، من امروز واقعا از تماشای بازی چلسی لذت بردم. بازی آسانی نبود، باید از کادر پزشکی که بازیکنان را آماده به بازی رساند تشکر کنم، در 95 درصد از دقایق ما فوق العاده بازی کردیم.

عملکرد کریستن پولیسیچ؟ او با رقم بالایی به چلسی محلق شد و من قصد داشتم در فرصت مناسبی به وی بازی بدهم. هدف من گرفتن بهترین بازی از پولیسیچ است و خوشحالم که او موفق به ثبت هت تریک شد. من می دانم پولسیچ بازیکن خوبی است، اما نکاتی است که او باید بیاموزد. پولیسیچ تازه 21 ساله شده و این همان عملکردی است که ما از همه بازیکنان خود در بخش هجومی انتظار داریم.

من همیشه به دو الی سه بازی بعدی فکر می کنم، اما تصور می کنم در حال حاضر ما خوب بازی می کنیم و بازیکنانم تشنه موفقیت هستند، به همین دلیل احساس کردم امروز تنها ایجاد یک تغییر در ترکیب کافی است. باید علیرغم پیروزی های اخیر احساسات خود را کنترل کنیم، ما خوب بازی کردیم اما می توانیم بهتر از این هم باشیم. بازیکنان در ترکیب باید راضی و خوشحال باشند، در هفته‌های آینده بازی هایی وجود خواهد داشت و من به بازیکنان دیگر هم اعتماد خواهم کرد."/ ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید