شاگردان برندان راجرز  در بازی شب گذشته با نمایش خیره کننده ای توانستند یکی از بهترین بردهای تاریخ فوتبال انگلیس را رقم بزنند و رتبه دوم جدول را به دست بیاورند.

به گزارش سلام نو، تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد اما بازیکنان لسترسیتی خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 10 به گل رسیدند. ابتدا این بارنز بود که با یک شوت محکم، دروازه ساوتهمپتون را تهدید کرد اما دروازه بان میزبان توپ را برگشت داد. توپ برگشتی به چیلول رسید و او کار را تمام کرد.

دو دقیقه بعد کار برای ساوتهمپتون دشوارتر شد. رایان برتراند به خاطر خطای شدید روی آیوزه پرس، با کارت قرمز مستقیم جریمه شد و به این ترتیب، ساوتهمپتون 10 نفره شد.

لستر از این برتری استفاده کرد و خیلی زود به گل دوم رسید. در دقیقه 17 بود که روی ارسال چیلول از سمت چپ و دفع ناقص بازیکنان ساوتهمپتون، توپ به یوری تیلمانس رسید و او هم با یک شوت محکم، اختلاف را به دو گل افزایش داد.

فشار حملات لستر ادامه داشت و این تیم در دقیقه 19 به گل سوم رسید. این بار تیلمانس در نقش گلساز ظاهر شد و پاس او را پرز تبدیل به گل سوم لسترسیتی کرد.

در ادامه بازیکنان ساوتهمپتون که همه چیز را از دست رفته می دیدند، پیش کشیدند و صاحب یکی دو موقعیت خوب گلزنی هم شدند اما این لسترسیتی بود که در دقایق پایانی نیمه اول به دو گل دیگر رسید. ابتدا در دقیقه 39، این بار هم روی یک ارسال خوب از چیلول، آیوزه پرز زودتر از مدافعان حریف ضربه نهایی را زد و حساب کار را 4-0 کرد.

سپس در دقیقه 45، باز هم روی یک ارسال از چیلول، توپ بعد از برخورد به مدافع ساوتهمپتون به واردی رسید و او هم با یک ضربه محکم، طاق دروازه حریف را فرو ریخت تا نیمه اول با برتری 5-0 لسترسیتی به پایان برسد.

نیمه دوم را ساوتهمپتون با دو تعویض آغاز کرد اما باز هم این بازیکنان لسترسیتی بودند که توپ و میدان را خیلی زود در اختیار گرفتند و در دقیقه 57 به گل ششم رسیدند. روی پاس بارنز بود که آیوزه پرز صاحب موقعیت شد و با یک ضربه بی نقص، هت تریکش در این دیدار را کامل کرد.

یک دقیقه بعد، لسترسیتی به گل هفتم رسید. بار دیگر چیلول در نقش گلساز ظاهر شد و ارسال او را واردی به راحتی با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

در ادامه بازی متعادل تر شد و بازیکنان ساوتهمپتون هم تا اندازه ای پیش کشیدند اما باز هم این لسترسیتی بود که صاحب موقعیت های بهتری می شد و در دقیقه 85، این تیم به گل هشتم دست پیدا کرد. روی یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه بود که جیمز مدیسون با ضربه ای دیدنی، برای بار هشتم دروازه ساوتهمپتون را باز کرد.

اما این هم پایان کار نبود و شاگردان برندان راجرز در وقت های تلف شده به گل نهم رسیدند. خطای بدنارک روی واردی در محوطه جریمه ساوتهمپتون، لستر را صاحب یک ضربه پنالتی کرد. خود واردی پشت ضربه ایستاد و علی رغم تلاش دروازه بان ساوتهمپتون، دروازه این تیم باز شد تا لسترسیتی با پیروزی 9-0، به بهترین پیروزی خارج از خانه تاریخ لیگ برتر دست پیدا کند.

/ورزش3

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید