چلسی شروع بدی در فصل جاری داشت و شکست با چهار گل در خانه منچستریونایتد در استادیوم اولدترافورد آبی‌ها را تحت فشار گذاشت، اما شاگردان لمپارد حال می‌درخشند و می‌برند و احتران خلق می‌کنند.

چلسی امشب موفق شد در دیداری دشوار در خانه آژاکس با یک گل به برتری دست یابد.

به گزارش سلام نو، چلسی شروع بدی را در فصل جاری تجربه کرد و شکست با چهار گل در خانه منچستریونایتد در استادیوم اولدترافورد باعث شد تا انتقادها از همان ابتدا به فرانک لمپارد و شاگردانش آغاز شود و هواداران این تیم امید چندانی به درخشش در فصل جاری نداشته باشند.

اما روند رو به رشد هفته های اخیر چلسی نظر همه را تغییر داده و حالا تیم فرانک لمپارد تبدیل به تیم قابل احترامی شده است. چلسی در سه بازی آخر خود در لیگ برتر به پیروزی دست یافته و در حال حاضر رتبه چهارم جدول را به خود اختصاص داده است.

اما در لیگ قهرمانان نیز شرایط تفاوت چندانی با لیگ برتر نداشت و آنها فصل را در شب از دست دادن پنالتی توسط جورجینو، با شکست در خانه برابر والنسیا آغاز کردند. اما کسب دو پیروزی در بازی های بعدی باعث صدرنشینی تیم فرانک لمپارد شده است.

چلسی امشب در نیمه دوم در خانه آژاکس نمایش بسیار خوبی ارائه داده و در نهایت روی ارسال کریستن پولیسیچ و ضربه میچی باتشوایی به برتری دست یافت. از آغاز فصل 17-2016، میچی باتشوایی نه گل (چهار گل بیشتر از دیگر بازیکنان) برای چلسی به ثمر رسانده و امشب نیز به عنوان بازیکن تعویضی، رقم زننده سه امتیاز مهم برای تیمش در آمستردام لقب گرفت.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید