محمد احمد زاده، سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی بعد از باخت مقابل استقلال خوزستان نه تنها سرمربیگری ملوان‌ها استعفا داد بلکه گفت که برای همیشه از فوتبال خداحافظی می‌کند.

به گزارش سلام نو،، محمد احمدزاده بعد از باخت مقابل استقلال خوزستان از هدایت ملوان بندرانزلی کناره گیری و تصمیم خداحافظی خود از فوتبال را به طور کلی علنی کرد. او در گفت و گو با خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس گفت: برخی تغییرات است که باید آقا پژمان و آقا مازیار در کادر فنی ایجاد کنند. من بعد از 5 بازی و پنج نتیجه بد نمی‌توانم خودم را به ماندن راضی کنم. از این دو عذرخواهی می‌کنم که آن‌ها را تنها می‌گذارم اما بچه‌ها لازم دارند که شرایط جدیدی را تجربه کنند.

وی در خصوص غیبت مهیار نوری و رضا درویشی در این دیدار گفت: مهیار نوری به علت مصدومیتی که داشت از کادر فنی اجازه گرفت و نیامد. اما رضا درویشی در اردوی شب گذشته نبود و برخی از قواعد اردو را رعایت نکرد و علی‌رغم تمام تلاش‌هایی که انجام دادیم نتوانست در هتل حضور پیدا کند و ما هم نتوانستیم از او استفاده کنیم. باشگاه در مورد ایشان تصمیم گیری می‌کند. در خصوص عدم نتیجه گیری از تک تک شما عذرخواهی می‌کنم و معذرت می‌خواهم.

احمدزاده در ادامه گفت: من تصمیم داشتم به فوتبال بازنگردم. خیلی از نفرات هستند  که توانایی کار در کادر فنی را دارند و اگر هم نباشد من معتقدم که این تغییر رخ بدهد. دوست داشتن به این نیست که همیشه حضور داشته باشید. بعضی مواقع باید با رفتن این دوست داشتن را ثابت کنیم. برای من هم یک نوع علاقه است و این جدایی به باشگاه ملوان و بازیکنان کمک می‌کند و برای همیشه از فوتبال خداحافظ می‌کنم.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید