۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
کد خبر: 32131048

موراتا در حالی با گل خود به لورکوزن باعث پیروزی اتلتیکو مادرید شد که حالا نامش در تاریخ ثبت شده چون او حالا تنها بازیکنی است که با پیراهن هر دو تیم رئال و اتلتیکو در لیگ قهرمانان گلزنی کرده.

به گزارش سلام نو، اتلتیکو مادرید از هفته سوم لیگ قهرمانان شب گذشته در زمین خود برابر بایر لورکوزن به میدان رفت و با گل دقیقه 74 آلوارو موراتا به پیروزی رسید. ستاره سابق رئال با این گل نام خود را در تاریخ لیگ قهرمانان به ثبت رساند؛ چرا که او حالا تنها بازیکنی است که با پیراهن هر دو تیم رئال و اتلتیکو توانسته در لیگ قهرمانان گلزنی کند. موراتا سال گذشته بود که از چلسی به صورت قرضی به اتلتیکوپیوست؛ در حالی که سال ها با پیراهن رئال در میادین حاضر بود.

موراتا همچنین سابقه گلزنی در این رقابت ها با پیراهن یوونتوس را نیز دارد. او شب گذشته کار را از روی نیمکت شروع کرد و نیمه دوم به جای آنخل کوریا وارد زمین شد.

موراتا با ضربه سری دقیق و زیبا توانست گل پیروزی بخش روخی بلانکو را وارد دروازه حریف آلمانی کند تا پس از چند هفته پایش به گلزنی باز شود. این دومین گل فصل موراتا بود. او اولین گل خود را به ختافه زده بود. موراتا در پایان بازی گفت:« همیشه هدفم گلزنی است و هرچقدر بیشتر، بهتر. امیدوارم بتوانم همواره برای اتلتیکو مفید باشم و دستورات مربی را در زمین پیاده کنم. به تلاشم ادامه خواهم داد تا روند گلزنی ها ادامه دار باشد.»

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید