روابط عمومی هیات فوتبال استان بوشهر مدارک خبرنگاران شهرستان جم را برای صدور آی دی کارت به سازمان لیگ ارسال نکرده است و پارس جنوبی که  در هفته های آینده در زمین خود بازی دارد مطمئنا برای خبرنگاران این شهرستان مشکلات فراوانی را به همراه خواهد داشت.

به گزارش سلام نو، حدود دو ماه قبل بود که سازمان لیگ برای صدور آی دی کارت های خبرنگاری فراخوان داد و برای خبرنگاران شاغل در شهرستان ها رویه اینطور تعریف شد که هیات فوتبال استان ها مدارک خبرنگاران آن استان را برای صدور این کارت به سازمان لیگ ارسال کند. این مساله اما در استان بوشهر دردسر ساز شده است.

روابط عمومی هیات فوتبال استان بوشهر در آن مقطع یک دوره کلاس خبرنگاری برگزار کرد و از علاقه مندان خواست تا با پرداخت مبلغ 200 هزار تومان در این دوره کلاس شرکت کنند. نکته عجیب اما این است که هیات بوشهر صدور آی دی کارت های خبرنگاری را منوط به حضور در این کلاس ها کرد و برای افرادی که مبلغ 200 هزار تومان را پرداخت نکرده بودند، اقدامی انجام نداد!

از آنجایی که مسافت شهرستان جم تا بوشهر حدود بیشتر از 300 کیلومتر است، بسیاری از خبرنگاران شهرستان جم که تیم شان(پارس جنوبی) در لیگ برتر هم حضور دارد، نتوانستند به این دوره کلاس بروند و از این رو هیات بوشهر هم مدارک آنها را برای صدور آی دی کارت به سازمان لیگ ارسال نکرده است! این در حالی است که سازمان لیگ در تمام سال های گذشته و امسال هیچ مبلغی از خبرنگاران برای صدور آی دی کارت خبرنگاری دریافت نکرده و کار روابط عمومی هیات بوشهر غیرقانونی به نظر می رسد.

حالا در شرایطی که پارس جنوبی جم یکی از تیم های حاضر در لیگ برتر است بسیاری از خبرنگاران شاغل در این شهرستان نتوانستند آی دی کارت خبرنگاری دریافت کنند و این مساله در هفته های آینده که پارس جنوبی در خانه میزبان رقبا است مشکلات بعدی را ایجاد می کند. اتفاقی که به نظر می رسد با سلیقه شخصی صورت گرفته و مدیران سازمان لیگ باید برای حل این موضوع ورود کنند./ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید