سمیه یزدانی اعلام کرد با باشگاه تیکا اسپانیا قرارداد یک ساله امضا کرده و با حضور در این باشگاه می‌تواند پیشرفت خوبی بکند. 

به گزارش سلام نو، بانوی رکابزن ایران گفت: حضور در تیم باشگاهی اسپانیایی می تواند باعث شود خیلی پیشرفت کنم و اگر المپیک را از دست داده ام اما از یک راه دیگر تلاشم را برای موفقیت بیشتر ادامه خواهم داد.

سمیه یزدانی در گفتگو با ایسنا درباره قرارداد خود با تیم باشگاهی تیکا اسپانیا بیان کرد: زمانی که در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ مدال برنز گرفتم، این تیم به من پیشنهاد داد و اکنون نیز در آستانه فصل ۲۰۲۰ با من قرارداد یک ساله امضا کرد. برنامه ماه اول مسابقات هم به این صورت است که دو مسابقه در اسپانیا  و دو مسابقه در ترکیه پیش رو داریم.

یزدانی در پاسخ به این پرسش که دغدغه اخذ ویزا دارد یا خیر، تاکید کرد: قرار است از طرف این تیم باشگاهی برای من دعوتنامه ارسال شود  و سپس دنبال  کارهای گرفتن ویزا باشم. من دو ماه فرصت دارم و فکر نمی کنم مشکلی پیش بیاید. البته اگر من از لحاظ ویزا با مشکل روبرو شوم، باشگاه قرار داد من را از یک سال به شش ماه کاهش می دهد از این رو باید تلاش کنم مشکلی در زمینه ویزا برای من پیش نیاید.

یزدانی در مورد تاثیری که حضور در این تیم اسپانیایی می تواند روی کیفیت و پیشرفت دوچرخه سواری او داشته باشد، تاکید کرد: با توجه به اینکه در ایران تیم باشگاهی کنتینانتال برای بانوان نداریم و در سال فقط قهرمانی آسیا و دو مرحله لیگ جاده را داریم، بنابراین حضور در این تیم اتفاق خیلی خوبی برای من است چون در دوچرخه سواری تعداد مسابقات در سال باید بالای ۵۰ مسابقه باشد. اکنون من با این تیم می توانم در ماه در چند مسابقه شرکت کنم و خیلی پیشرفت خواهم کرد. هدفم این است در سال های آینده جذب تیم های سطح بالاتری شوم و بتوانم در تورهای جهانی شرکت کنم از این رو به نظرم آغاز حضورم در تیم های خارجی با این تیم اسپانیایی خوب است.

بانوی رکابزن ایران با اشاره به اینکه شانس کسب سهمیه  المپیک را از دست داد، تصریح کرد: هر زمان فیلم آخر خط مسابقه قهرمانی آسیا را می بینم افسوس می خورم چون من بخاطر ۱۲ ثانیه سوم شدم و رکابزن کره ای دوم. در صورتی که اگر من دوم شده بودم الان می توانستم سهمیه المپیک را بگیرم و بابت از دست دادن سهمیه المپیک خیلی ناراحتم.  با این حال اکنون حضورم در این تیم اسپانیایی می تواند اتفاق خوبی باشد. درست است سهمیه را از دست داده ام اما از یک راه دیگر تلاشم را برای موفق شدن ادامه می دهم./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید