احمد آشناگر، سرمربی تیم لیگ برتری هیئت کشتی خرم‌آباد اعلام کرد بچه‌های این تیم بومی هستند و سابقه حضور در رقابت‌های بزرگ‌سالان را ندارند.

به گزارش سلام نو، سرمربی تیم لیگ برتری هیئت کشتی خرم‌آباد گفت: اکثر کشتی‌گیران ما دهه هشتادی و بومی هستند.

احمد آشناگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص باخت ۹ بر یک این تیم در مصاف با رعد پدافند هوایی در لیگ برتر اظهار کرد: تیم حریف حداقل یک ماه پیش از آغاز لیگ در اردو بوده و پارسال در لیگ جهانی شرکت کرده اما ما تا لحظات آخر حضورمان مشخص نبود.

وی با بیان اینکه رعد تیم خیلی خوبی است، اضافه کرد: اکثر کشتی‌گیران ما دهه هشتادی و بومی هستند و تجربه حضور در رقابت‌های بزرگ‌سالان را ندارند و با این حال در چند وزن ثانیه‌های پایانی نتیجه را واگذار کردند.

آشناگر یادآور شد: البته این آزادکاران سابقه کسب مقام در رقابت‌های نوجوانان و جوانان کشور را دارند اما در بزرگسالان برای نخستین بار به روی تشک می‌روند.

سرمربی تیم کشتی آزاد هیئت خرم‌آباد با بیان اینکه کار سختی در پیش داریم، اضافه کرد: نخستین بار است که تیمی از لرستان در لیگ برتر کشتی شرکت می‌کند و در این فصل به دنبال کسب نتایج آنچنانی نیستیم.

وی با بیان اینکه اسپانسر نداریم، تصریح کرد: پس از انصراف نیروی زمینی برای تیمداری در لیگ برتر با چندین شخص متمول خرم‌آبادی صحبت کردیم که قول همکاری دادند اما پس از آن حتی پاسخ تلفن را ندادند.

آشناگر با بیان اینکه شهرداری خرم‌آباد و اداره کل ورزش و جوانان لرستان قول همکاری داده‌اند، گفت: از استاندار لرستان انتظار داریم که نگاه ویژه‌ای به ورزش داشته باشد./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید