گریزمان بدون شک یکی از مهم ترین خریدهای این فصل اروپا بوده است. خریدی که با حواشی زیادی هم رو به رو بوده است. او در بازی اخیر بالاخره توانست با پیراهن آبی اناری پوشان گلزنی کند.

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، آنتوان گریزمان خرید پرحاشیه تابستانی بارسلونا بود. قضیه انتقال او از اتلتیکو هنوز به اتمام نرسیده است و باشگاه مادریدی روی دریافت 80 میلیون یورو غرامت اصرار دارد.

ستاره فرانسوی یکی از بازیکنان اصلی در ایده های ارنستو والورده (سرمربی بارسا) محسوب می شود و به غیر از بازی قبلی بارسا برابر سویا، در هشت دیدار رسمی دیگر این تیم از ابتدا در میدان بوده است.

گریزمان پیش از بازی امروز بارسا و ایبار، توانسته بود دو گل به بتیس و یک گل به ویارئال بزند. هر سه گل در نوکمپ به ثمر رسیده بودند و در نهایت امروز در ورزشگاه ایپوروئا توانست اولین گلش برای بارسا در یک بازی خارج از خانه را به ثبت برساند.

دقیقه 13 بازی او روی پاس قطری عالی کلمنت لنگله توانست در مصاف تک به تک با گلر ایبار گلزنی کند. توپ ابتدا به تیر عمودی برخورد کرد و سپس به درون دروازه غلتید. گریزمان هنوز یک نیمه دیگر نیز فرصت دارد تا آمار خود را بهتر کند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید