بسطامی، کاپیتان تیم ملی کبدی جوانان اعلام کرد با تمام کمبودها و مشکلات برنده طلای جهانی خواهیم بود.

به گزارش سلام نو، کاپیتان تیم ملی کبدی جوانان می‌گوید به کمبود امکانات در اردوها توجهی نداریم و می‌خواهیم طلای مسابقات جهانی را کسب کنیم.

اولین دوره مسابقات کبدی جوانان جهان از بیستم آبان ۱۳۹۸ به میزبانی ایران برگزار می‌شود و تیم ایران برای حضور موفق در این مسابقات به صورت مداوم اردوهای خود را برگزار می‌کند. امیرحسین بسطامی، کاپیتان تیم ملی جوانان در گفت‌وگو با ایسنا به شرایط آمادگی ملی‌پوشان قبل از آغاز رقابت‌های جهانی این رشته به میزبانی ایران، اشاره کرد و گفت: با بازیکنان و کادری قوی تیم را تشکل داریم تا به اهدافمان برسیم و اکنون آمادگی خوبی داریم. از این مسابقات طلا می‌خواهیم تا خود را به کنفدراسیون جهانی ثابت کنیم.

او در این مورد افزود: در چند اردوی آخر بیشتر روی تکنیک‌ها و تاکتیک‌های تیمی تمرکز داریم تا آنها را به خوبی در زمین پیاده کنیم. علاوه بر این بازیکنان تیم هم انگیزه خوبی دارند و باور کردند که می‌توانیم طلا بگیریم. البته امکانات کمی در اختیارمان گذاشتند و کم و کاستی‌هایی هم وجود داشت اما به آنها توجهی نکردیم تا به هدفمان برسیم.

بسطامی هند را اصلی‌ترین حریف ایران دانست و گفت: از این تیم تقریبا شناخت داریم البته هنوز کمپ تمرینی نداشتند و درگیر مسابقات لیگ هستند، به همین دلیل فکر می‌کنم که برای مسابقات خیلی هماهنگ نباشند.

او در مورد میزبانی ایران از اولین دوره مسابقات کبدی جوانان جهان بیان کرد: میزبانی ایران به ما خیلی کم می‌کند چون در خاک خودمان است و از حضور تماشاگران روحیه می‌گیریم بنابراین راحت‌تر بازی می‌کنیم.

بسطامی در پایان گفت: انتظار دارم مسئولان به وعده‌هایشان عمل کنند. به ما وعده سهمیه لیگ هندوستان دادند. علاوه بر این بیشتر بازیکنان از طبقات اقتصادی پایین و متوسط جامعه هستند و از نظر مالی مشکل دارند به همین دلیل امیدوار هستیم که در این زمینه هم به ما کمک کنند.

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید