بازی با اوکراین همانقدر که با باخت پرتغال شب بدی را برای این تیم رقم زد ولی 700 گله شدن ستاره این تیم، روحیه بازیکنان پرتغال را بالا برد.

صفحه ویژه بازی اوکراین - پرتغال ( شامل ویدیو ها , اخبار و اتفاقات)

به گزارش سلام نو، تیم ملی پرتغال امشب و در مرحله مقدماتی یورو 2020 برابر حریف خود اوکراین با نتیجه 1-2 متوقف شد تا شرایط این تیم در مرحله گروهی دشوار شود، اما امشب از منظر شخصی برای کریستیانو رونالدو خاطره انگیز بود و وی برای هفتصدمین بار در دوران حرفه ای خود موفق به گلزنی شد. تک گل تیم ملی پرتغال در اواسط نیمه دوم و با ضربه رونالدو از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

از این 700 گل، رونالدو 95 گل برای تیم ملی پرتغال، 5 گل برای اسپورتینگ لیسبون، 118 گل با لباس منچستریونایتد، 450 گل برای رئال مادرید و 32 گل با پیراهن یوونتوس وارد دروازه رقبا کرده است.

همچنین با این گل حالا رونالدو در عرصه ملی 95 گل به ثمر رسانده و 14 گل تا رسیدن به رکورد علی دایی، ستاره سابق تیم ملی کشورمان فاصله دارد. پیش از رونالدو، ستاره هایی چون  جوزف بیسکان اتریشی با 805 گل، پله با 779 گل، روماریو با 748 گل، فرانس پوشکاش با 709 گل و گرد مولر با 701 گل توانسته بودند از این رقم حیرت انگیز عبور کنند.

/ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید