در چارچوب مسابقات جام جهانی فوتبال، قرار است تیم ملی کره‌جنوبی به مصاف تیم ملی کره شمالی در این کشور برود.

به گزارش سلام نو، تیم ملی فوتبال کره جنوبی که باید به مصاف تیم ملی فوتبال همسایه شمالی خود برود، به پکن سفر کرده است و امروز دوشنبه از طریق پایتخت چین به پیونگ یانگ می رود.

خبرگزاری یونهاپ از کره جنوبی گزارش کرد که تیم ملی فوتبال این کشور روز یکشنبه راهی پکن شد تا پس از صدور روادید برای اعضای تیم در چین، به کره شمالی برود.

این مسابقه یکی از کلیدی ترین و مهمترین دیدارها برای هر دو تیم در چارچوب مسابقات جام جهانی فوتبال است.

بر اساس برنامه اعلام شده تیم ملی فوتبال کره جنوبی روز دوشنبه راهی کره شمالی می شود دیدار دو تیم کره ای روز سه شنبه ساعت 17:30 دقیقه به وقت محلی در ورزشگاه کیم ایل سونگ در پایتخت کره شمالی برگزار می شود.

این اولین دیدار تیم های ملی دو کشور در کره شمالی پس از مسابقه دوستانه آنها در اکتبر سال ۱۹۹۰ در پیونگ یانگ است.

کره جنوبی در رده ۳۷ رده بندی فیفا و کره شمالی هم در رتبه 113 این فهرست هستند، اکنون دو تیم در گروه اچ این رقابت ها قرار دارند هر دو تیم مسابقه اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند.

پایولو بنتو سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی ابراز اطمینان کرده است که این تیم، همسایه شمالی خود را شکست خواهد داد و به یک پیروزی دیگر دست خواهد یافت.

وی افزود ما هیچ تغییر خاصی برای دیدار با کره شمالی نداده ایم و می خواهیم به سبک و سیاق خود و بر اساس اصول حرفه ای مسابقه را برگزار کنیم.

او تیم کره شمالی را در ضد حمله بسیار خطرناک توصیف کرد و گفت: بازیکنان تیم ملی آن کشور فیزیکی و تهاجمی هستند، اما تیم نقاط ضعفی دارد که ما روی آنها تمرکز خواهیم کرد.

وزارت وحدت کره جنوبی می گوید که برای این مسابقه اقدامات لازم انجام شده است ۵۵ نفر راهی کره شمالی می شوند که ۲۵ نفر از آنها اعضای تیم هستند.

شهروندان کره جنوبی برای سفر به کره شمالی باید دعوتنامه داشته باشند و دولت کره جنوبی نیز باید سفر آنها را تصویب کند./ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید