منچستریونایتد که روزهای بحرانی و سختی را می‌گذراند به دنبال ناجی می‌گردد. یکی از پیشکسوتان شیاطین سرخ پیشنهاد داده زلاتان ابراهیموویچ را برگردانند تا این تیم را نجات دهد.

به گزارش سلام نو، درحالیکه منچستریونایتد این روزها تیمی بحران‌زده است و روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد، کلیتون بلک‌مور ستاره ولزی سابق و پیشکسوت شیاطین سرخ می‌گوید در حال حاضر تنها زلاتان ابراهیموویچ است که می‌تواند یونایتد را از این وضعیت نجات دهد و باشگاه باید به فکر برگرداندن زلاتان به اولدترافورد باشد.

این پیشکسوت منچستریونایتد در گفتگو با میرر گفت:" ما یک مهاجم هدف کم داریم و تنها کسی که می‌تواند امسال یونایتد را نجات دهد زلاتان ابراهیموویچ است".

بلک‌مور در ادامه گفت:" او خودش تلویحا اشاره کرده که ممکن است به یونایتد برگردد و به نظر من او بهترین مهاجمی است که یونایتد می‌تواند به خدمت بگیرد. او با قد بلند و قدرت بدنی بالایی که دارد در مقابل هر خط دفاعی‌ای می‌تواند گلزنی کند. ببینید، زلاتان همچنان در آمریکا در حال گلزنی است. ما مهاجمین خوب زیادی از دست داده‌ایم، کسانی مثل وین رونی، فن‌پرسی و خیلی‌های دیگر. ستاره‌هایی که رفته‌اند اما کسی جایگزین‌شان نشده. زلاتان در زمین نمی‌دود ولی آنقدر خوب هست که نیازی به دویدن نداشته باشد".

/ورزش3

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید