نمایندگان سه استان شمالی کشور امروز در جلسه علنی مجلس در اعتراض و مخالفت با انتقال آب دریای خزر به جایگاه هیات رییسه رفته و دقایقی  صحن علنی متشنج شد.

به گزارش سلام نو، در جریان رای گیری طرح یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده ۲۰۶ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی؛ نمایندگان استان‌های گیلان، مازندران و گلستان به جایگاه هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی رفتند، مهرداد لاهوتی، کاظم دلخوش، قاسم احمدی لاشکی، علی نجفی خوشرودی، کوچکی نژاد، شاعری و دیگر نمایندگان استانهای ساحلی در حرکتی اعتراضی در جایگاه هیات رئیسه تجمع کردند.

آنها با در دست داشتن برگه‌هایی با شعارهایی "بلای زاینده رود و دریاچه ارومیه را برای دریای خزر تکرار نکنید"، "انتقال آب دریای خزر= نابودی محیط زیست"، "ملت اجازه نابودی دریای خزر را نخواهد داد"، "آقای رییس جمهوری تصمیم غیر کارشناسی=نابودی دریای خزر"، "نه ملت به انتقال آب دریای خزر "، "استیضاح وزیر نیرو فوری"،  با ایجاد سرو صدا و بی نظمی، توجه عکاسان و خبرنگاران را به خود جلب کردند.

عده ای دیگر از نمایندگان نیز در جلوی جایگاه هیات رئیسه تجمع کردند.

مسعود پزشکیان نایب رئیس که ریاست جلسه علنی امروز را بر عهده داشت، نمایندگان را به حفظ نظم و رفتن به صندلی‌های خود دعوت کرد، اما نمایندگان همچنان با به حضور خود در جلو هیات رئیسه مجلس ادامه دادند.

در نهایت نمایندگان با نشان دادن شعارهای خود به عکاسان و خبرنگاران، به تدریج پایین آمده و در صندلی‌های خود قرار گرفتند.

/ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید