یک عضو مجمع روحانیون مبارز ضمن اعلام اینکه مجمع برای حضور حداکثری در انتخابات مجلس فعالیت می کند، گفت: تلاش مجمع در راستای ارائه فهرست اصلاح طلبانه قوی در انتخابات آینده است و سال ۹۴ یک استثنا بود که به دنبال آن نیستیم

به گزارش سلام نو، محمد مقدم عضو مجمع روحانیون مبارز در ارتباط با نقش تشکل متبوعش در انتخابات آتی گفت: مجمع روحانیون مبارز همیشه در هر انتخاباتی سعی می‌کند زمینه حضور حداکثری را فراهم کند. مجمع روحانیون همیشه همین بوده و همیشه با گروه‌های سیاسی همسو جلساتی برگزار و رایزنی می‌کند و شرایط را بررسی می‌کند. اگر شرایط به گونه‌ای باشد که کاندیداهای مختلف بتوانند در انتخابات حضور داشته باشند آنها هم همه تلاششان لیست قوی و حساب شده‌ای را تنظیم و ارائه کنند و جلسات اخیر مجمع روحانیون هم در این راستا است.

»»» در همین رابطه بیشتر بخوانید:

امضای مجمع روحانیون پای لیست اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس؟

مقدم در پاسخ به این سوال که مجمع در بستن لیست کاندیداها دخالت و ورود مستقیم خواهد کرد یا خیر هم گفت: در این رابطه همیشه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان برنامه‌ریزی می‌کند. آن‌ها باید شرایط را ارزیابی کنند که آیا شرایط باز به تمام معناست یا نه. این شورا بر اساس شرایط لیست را تنظیم می‌کند. مجمع مجموعه‌ای است که شرایط را برای این حضور فراهم می کند. مجمع به دیگران نمی‌گوید چه کار بکنید یا چه نکنید.

او در پاسخ به این سوال که آیا قرار است لیست انتخاباتی اسفند ماه تنها با کاندیداهای اصلاح‌طلب بسته شود، نیز گفت: طبیعتا همینطور است. در هر شرایطی هر جریانی افراد موردنظر خود را عرضه می‌کند و در همه انتخابات‌ها نیز همین بوده است.

مقدم انتخابات سال ۹۴ را استثنایی خواند و گفت: من فکر نمی‌کنم در انتخابات پیش رو به دنبال روش گذشته باشیم. آنچه برای مجمع روحانیون مطرح است وضعیتی است که با آن رو به رو خواهیم شد./ خبرآنلاین

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید