۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
کد خبر: 31251536

مهرداد سیفی مدال نقره جوانان جهان را به دست آورد. سایت فدراسیون انجمن‌های ورزشی اعلام کرد سیفی در فینال مقابل حریف انگلیسی قرار گرفت و مغلوب این دارتر مطرح جهان شده  و روی سکوی دوم دنیا قرار گرفت.

به گزارش سلام نو، سیفی در مرحله گروهی با شکست از بازیکن انگلیس و سه برد پیاپی برابر رقبایی از استرالیا، سوئد و اتریش به دور حذفی راه یافت. وی در این مرحله با عبور از سد دارترهای مجارستان، جمهوری چک و هلند راهی دیدار فینال شده بود.

پیش از این تیم دوبل دختران متشکل از فاطمه کریمی و فاطمه صفی یک مدال ارزشمند برنز برای کشورمان به ارمغان آورده بودند. همچنین امیر مهدی زنگی آبادی در رقابت های انفرادی با 2 برد و 3 باخت نتوانسته بود از مرحله گروهی صعود کند.

تیم دوبل پسران کشورمان نیز متشکل از مهرداد سیفی و امیر مهدی زنگی آبادی در جایگاه پنجم جهان ایستاد و فاطمه کریمی و فاطمه صفی در رقابت‌های انفرادی بخش دختران هر دو در رده نهم جهان قرار گرفتند.

بدین ترتیب تیم دارت جوانان کشورمان با یک نقره، یک برنز، یک مقام پنجمی و دو عنوان نهمی در مجموع رده بندی تیمی به عنوان ششم جهان دست یافت.

تیم ایران را حمیدرضا مومنی به عنوان سرمربی، محمدرضا شهابی به عنوان روانشناس و مربی بدنساز تیم، کامبیز ایوب‌زاده رئیس انجمن دارت کشور، گنج‌ور به عنوان سرپرست و پریسا بابا محمدی به عنوان مترجم و مدیر برنامه همراهی کردند.

/ورزش3

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید