فدراسیون تکواندو اعلام کرد 5 تکواندوکا برای حضور در رقابت‌های گرندپری عازم بلغارستان می‌شوند.

به گزارش سلام نو، این دوره از رقابت‌ها جمعه ۲۶ مهرماه به میزبانی بلغارستان برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران با ۵ تکواندوکار کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها سه شنبه هفته جاری تهران را به مقصد صوفیه ترک خواهد کرد.

بر اساس اعلام فدراسیون تکواندو تیم ایران آرمین هادی‌پور در وزن ۵۸- کیلوگرم، میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن ۶۸- کیلوگرم و سجاد مردانی و سعید رجبی در وزن ۸۰+ کیلوگرم تکواندوکاران ایرانی حاضر در این دوره از رقابت‌ها هستند.

پیش از این قرار بود فرزان عاشورزاده نیز در این رویداد حضور داشته باشد اما وی در این میدان مبارزه نمی‌کند؛ سرمربی تیم ملی ضمن تایید این خبر گفت: با توجه به وضعیت جسمانی عاشورزاده، پزشک متخصص صلاح ندانست که  فرزان در این مقطع زمانی وزن کم کند. بر همین اساس با برنامه ریزی صورت گرفته تیم ملی با ترکیبی ۵ نفره در مسابقات گرندپری به مصاف رقبا می‌رود.

عسکری افزود: هدف ما این است که عاشورزاده در میان ۲۰ نفر برتر رنکینگ المپیکی قرار بگیرد اما حفظ سلامتی او برای ما در اولویت است و با توجه به شرایط پیش آمده تصمیم گرفتیم تا در گرندپری بلغارستان شرکت نکند؛ فرزان در تورنمنت صربستان که ۵ آبان ماه برگزار می‌شود، در یک وزن بالاتر به مبارزه می‌پردازد تا رنک خود را ارتقاء دهد.

تیم ملی تکواندو کشورمان بلافاصله پس از رقابت‌های گرندپری عازم صربستان می شود و فرزان عاشورزاده در ادامه به سایر ملی پوشان ملحق می‌شود؛ درمدت زمان باقی مانده تا این مسابقات ملی‌پوشان تکواندو ایران تمرینات مشترکی را با تیم های صربستان و استرالیا برگزار می کنند.

/ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید