م فوتبال امید از ساعت ١٥ در زمین شماره ٢ مرکز ملى برابر شهر خودرو قرار گرفت که در نهایت جدال شاگردان حمید استیلی با شاگردان یحیی بدون برنده به پایاین رسید و دو طرف به تساوی رضایت دادند.

به گزارش سایت سلام نو،   تیم فوتبال امید از ساعت ١٥ در زمین شماره ٢ مرکز ملی برابر شهر خودرو قرار گرفت.

تیم امید در ابتدا با این ترکیب پا به میدان گذاشت:

معراج اسماعیلی، عارف غلامی، عارف آغاسی، محمد مسلمی پور،  محمد آقاجانپور ، سینا زامهران، محمد خدابنده لو، رضا شکاری، امیر روستایی ،یونس دلفی و رضا جبیره

دو تیم در نیمه نخست بازی متعادلی را انجام دادند و صاحب موقعیت هایی برای گل زنی شدند اما امیدها در دقایق پایانی نیمه نخست نمایش بهتری نسبت به حریف داشتند. در دقیقه ٣٧ پاس دقیق محمد آقاجانپور ، یونس دلفی را در موقعیت مناسبی قرار داد تا با یک ضربه دقیق دروازه رحمتی را باز کند تا نیمه نخست مسابقه با یک گل به سود تیم امید تمام شود.

در نیمه دوم  امیرحسین حسین زاده، محمد شریفی، ابوالفضل رزاق پور، سید محمد خرم حسینی ، علی شجاعی و رحمان جعفری به تشخیص استیلی وارد ترکیب تیم امید شدند تا او بازیکنان بیشتری را در این دیدار محک بزند .

در نیمه دوم بازیکنان پدیده به دنبال جبران نتیجه بودند اما امیدها دو موقعیت جدی دیگر روی دروازه حریف خلق کردند که تبدیل به گل نشد.

در نهایت در حالیکه بازی با برتری امید در جریان بود حسین مرادمند در دقیقه ٨٣ روی یک ضربه کرنر توانست گل تساوی را برای شهر خودرو به ثمر برساند تا این دیدار دوستانه با همین نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

گفتنی است این دیدار در غیاب اهالی رسانه وپشت درهای بسته برگزار شد .

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید