رئال و بارسا هر دو برای جذب هافبک 20 ساله تیم فوتبال بایرلورکوزن علاقه‌مند هستند. این هافبک 20 ساله که تاکنون 115 بازی با پیراهن بایرلورکوزن انجام داده و 31 گل هم به ثمر رسانده و هزینه‌ای 70 میلیون یورویی خواهد داشت.

هاورتس که در سال 2016 با بایرلورکوزن وارد دنیای حرفه‌ای فوتبال شد، مدارج پیشرفت را خیلی سریع طی کرد و پس از اینکه در سال 2014 اولین بازی‌اش را برای تیم زیر 16 سال آلمان انجام داد، بعد از حضور در تیم‌های زیر 17 و زیر 19 سال آلمان، در سال 2018 به دعوت یواخیم لوو اولین بازی ملی‌اش را با پیراهن مانشافت انجام داد.

این هافبک 20 ساله که تاکنون 115 بازی با پیراهن بایرلورکوزن انجام داده و 31 گل هم به ثمر رسانده، در کارنامه‌ حرفه‌ای‌اش 6 بازی و یک گل‌زده با پیراهن تیم ملی فوتبال آلمان هم دیده می‌شود.

گفته می شود هزینه جذب او 70 میلیون یورو خواهد بود و این رقم شاید به 100 میلیون یورو نیز افزایش یابد.

به گزارش  سلام نو، نشریه آلمانی بیلد گزارش داد دو باشگاه  بارسلونا و رئال مادرید برای به خدمت گرفتن کای هاورتس، هافبک 20 ساله تیم فوتبال بایرلورکوزن علاقه‌مند هستند. بایرن مونیخ هم مدتی است وضعیت این بازیکن آلمانی را زیرنظر دارد  و دو غول فوتبال باشگاهی اسپانیا برای به خدمت گرفتن هاورتس باید با قهرمان آلمان رقابت کنند.

کای هاورتس در بازی دوستانه چهارشنبه شب تیم ملی فوتبال آلمان مقابل آرژانتین که به تساوی 2-2 انجامید، عملکرد تأثیرگذاری از خود در ترکیب مانشافت ارائه کرد. طبق گزارش بیلد، بارسلونا برای زیرنظر گرفتن بازی این هافبک آلمانی، نماینده‌ای را به آلمان نفرستاده چرا که متقاعد شده این بازیکن به اندازه‌ای خوب است که بتواند در ترکیب آبی‌واناری‌ها به میدان برود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید