چند ساعت مانده به شروع بازی تیم ملی ایران و کامبوج زنان که برای اولین بار قرار است به استادیوم بروند با باز شدن درب ها وارد آزادی شدند و در حال مستقر شدن هستند.

به گزارش سلام نو، این یک روز تاریخی در فوتبال ایران است. پس از سال ها در استادیوم هرچند که به صورت محدود و با فشار فیفا، اما به هر حال به روی بانوان باز شده و آن ها می‌توانند بازی تیم ملی کشورشان را از نزدیک نگاه کنند. بلیت فروشی این بازی انجام شده و ۴ جایگاه در اختیار بانوان خواهد بود و نکته جالب این که در فاصله چند ساعت تا شروع بازی، برخی از هواداران وارد جایگاه‌ها شده‌اند.

اینجا محمد همتی، رها پوربخش و دیگر اعضای تحریریه ورزش سه، حواشی این رویداد مهم را به صورت لحظه به لحظه پوشش خواهند داد؛ با ورزش سه همراه باشید.

۱۲:۴۴ - حمید خواجه نژاد مسئول روابط عمومی معاونت سیما با تکذیب عدم پخش بازی ایران و کامبوج به ایرنا گفت: برای پوشش بازی تعدادی از همکاران خانم خبرگزاری صدا و سیما در ورزشگاه حضور خواهند داشت.

۱۲:۴۰-علی ربیعی سخنگوی دولت در توییتر خود نوشت: تجربه من نشان می‌دهد در تاریخ تحولات اجتماعی، همواره افراطی‌گری مارا یک گام به پیش و چندگام به عقب رانده است. در استادیوم های ما گاهی آلودگی های هیجانی کلامی وجود دارد. باید چنان فرهنگ والایی نشان دهیم که هیچ بهانه ای به دست بهانه‌جویان نیفتد.

۱۲:۳۶ - علی دایی: جای شکرش باقی که با فشار فیفا، بانوان به بخشی از حق خود رسیدند.

۱۲:۳۰ - پست قدیمی اینستاگرام امیر قلعه نویی که مریوط به ماهها پیش است.آنچه امروز به دست آمده حاصل مطالبه ای طولانی از سوی اکثر فوتبالیها و ورزشی هاست.

۱۲:۲۰ - توییت افشین خماند روزنامه نگار ورززشی درباره موضوع فنس کشی درورزشگاه آزادی. فنس ها از قدیم بوده و چیز جدیدی نیست.

۱۲:۱۰ - جلد روزنامه ایران ورزشی طرحی از شهاب جعفرنژاد است که امروز حسابی وایرال شده.با این تیتر:تیم ملی تمام ایران.

۱۲:۰۰ - اولین تصویر از استادیوم آزادی؛ بانوان وارد ورزشگاه شده اند و در سکوها مستقر می‌شوند.

/ورزش3

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید