برخی از نکاتی که باید هنگام انتخاب راکت بدمینتون مناسب در نظر بگیرید:

انعطاف پذیری در مقابل سختی

یک راکت انعطاف پذیر تر و سبک تر به شما این  امکان را می دهد تا در حین بازی کنترل خود را حفظ کند ، بنابراین توصیه می کنیم بازیکنان سطح متوسط ​​/ غیر حرفه ای یک راکت را انتخاب کنند که سبک تر باشد. راکت های سفت تر به بازیکن باتجربه تر و پیشرفته تری که قدرت و دقت بیشتری دارد ، اختصاص می یابد.

تعادل

جدا از وزن ، راکت ها را می توان با توجه به نقطه تعادل آنها ، یا جایی که وزن راکت تا حد زیادی در آن قرار دارد ، طبقه بندی کرد. برای تعیین نوع تعادل راکت شما ، انگشتی را دقیقاً وسز دسته  راکت قرار دهید تا ببینید راه را به کدام سمت کج می کند.

سه دسته تعادل وجود دارد:

تعادل سر - سنگین

راکت بدمینتون سنگین

یک راکت سنگین، سر راکت سنگین تر است و دسته به بالا می رود و برای بازیکنانی مناسب است که دوست دارند از پشت محوطه بازی قدرتمندی را انجام دهند.

راکت بدمینتون سبک

از طرف دیگر یک راکت سبک سر از وزن کمتری نسبت به ته راکت برخوردار است. از این رو ، کنترل و نوسان کردن راکت بسیار ساده تر است و در بین بازیکنانی که نیاز به واکنش سریع در برابر حریفان دارند ، محبوب است. این نوع راکت بسیار ساده تر و دستکاری شده می شود ، بنابراین باعث کاهش زمان واکنش می شود. همچنین سرعت بسیار بیشتری را در شبکه ارائه می دهد و به شما امکان می دهد یک بازی را در زمین مقابل بکشید.

بدمینتون ترازویی

همانطور که از نام این محصول پیداست ، یک راکت یکنواخت تعبیه شده است تا بتواند زمینه وسط بین راکت تعادل بین سر و ته را فراهم کند. اگر مطمئن نیستید که چه سبکی از سبک بازی را دنبال می کنید ، یک راکت متعادل در این مورد مناسب ترین است. اگر تازه وارد بازی می شوید ، این راکت ایده آل برای شروع خواهد بود. پس از ایجاد سبک بازی خود ، می توانید به نسخه های Head-Heavy یا Head-Light انتقال دهید تا بازی کلی خود را بهبود بخشید.

وزن راکت بدمینتون

وزن راکت معمولاً توسط "U" مشخص می شود. هرچه این عدد کوچکتر باشد ، وزن راکت بدمینتون سنگین تر است. یک راکت بدمینتون خوب معمولاً از 80 تا 100 گرم وزن دارد.

U4 : 80-84

U3:  85-89g

U2   90-94g :

U195-100 :

ما توصیه می کنیم که مبتدیان به دنبال یک راکت با وزنه سبک تر باشند تا بتوانید مانور بیشتری داشته باشید و سپس برای دستیابی به قدرت بیشتر به یک راکت سنگین تر پیشرفت کنید. بازیکنان حرفه ای معمولاً از راکت های وزنی 3 U4, U استفاده می کنند.

آنچه حرفه ای ها استفاده می کنند

کنتو موموتا که در سال 2018 در مسابقات جهانی قهرمان شد ، از Yonex  Astrox 99 3U استفاده می کند

کریس و گبی آدکوک از Yonex  Astrox 88D و Yonex  Astrox 88S استفاده می کنند

کارولینا مارین در مسابقات جهانی 2018 با استفاده از Yonex Duora Z-Strike در بخش های انفرادی بانوان برنده شد

برند خوب بدمینتون چیست؟

بسیاری از بازیکنان وفادار به یک مارک بدمینتون خاص هستند - محبوب ترین تولید کنندگان بدمینتون Yonex و Babolat هستند .

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید