تمرینات تیم ملی امید با حضور 33 بازیکن در زمین پژوهشگاه صنعت نفت با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش سلام نو، تمرینات تیم امید ایران امروز برای اولین مرتبه با حضور اصحاب رسانه زیر نظر حمید استیلی برگزار شد.

این تمرین با حضور 33 بازیکن از ساعت 16 در زمین پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد و شاهد تغییرات زیادی نسبت به آخرین تمرین امیدها بودیم که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

در آخرین اردوی امیدها و پیش از سفر این تیم به ازبکستان برای برگزاری دو بازی دوستانه، این فرشاد ماجدی بود که نبض تمرینات را در دست داشت؛ البته ترجیح فرهاد مجیدی این بود که نکات فنی را در حین فوتبال بازی کردن بازیکنان به آنها منتقل کند و به همین دلیل بیشتر شاهد فوتبال درون تیمی بودیم.

این رویه اما با حضور شاهرودی و امامی فر که دستیاران اصلی استیلی در راه المپیک 2020 توکیو خواهند بود، تغییر کرد و بازیکنان بار دیگر پس از گرم کردن، به انجام کارهای تاکتیکی و فوتبال بازی کردن در زمین کوچک پرداختند. رضا شاهرودی و امامی در حین انجام این تمرین، بازیکنان تیم و عملکردشان را زیر نظر داشتند و در سوی دیگر حمید استیلی و چند نفر از شاگردانش در حال صحبت با اصحاب رسانه بودند که برای اولین مرتبه از شروع دور جدید تمرینات اجازه یافته بودند تا در تمرینات حاضر شوند. ضمن اینکه سه گلر  تیم نیز در گوشه ای از زمین صنعت نفت، تمریناتشان را ادامه می دادند.

پس از اینکه صحبت های حمید استیلی و بازیکنان منتخب تیم با رسانه های مختلفی که برای پوشش تمرین حاضر شده بودند، خاتمه یافت، خبرنگاران بلافاصله تمرین تیم امید را ترک کردند تا خودشان را به تمرین تیم بزرگسالان برسانند که قرار بود از ساعت 17 در زمین اصلی ورزشگاه آزادی آغاز شود. استیلی که برخلاف همیشه کت و شلوار رسمی را کنار گذاشته بود و با گرمکن یکدست مشکی به وسط گود رفته بود، در ادامه به جمع بازیکنانش ملحق شد و سعی کرد نکاتی را به آنها برای ایجاد فضای بیشتر در بازی و گلزنی گوشزد کند.

پس از اینکه سایر خبرنگاران زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت را ترک کردند، فرصت زیادی برای ادامه حضور در تمرین نداشتیم. در همین مدت اما حمید استیلی بازیکنانش را به خط کرد  تا نفر به نفر به حسن روشن که کنار زمین روی صندلی نشسته بود، خوش آمد بگویند. روشن یکی  از ستاره های اصلی تیمی بود که در سال 1976 با سرمربیگری حشمت مهاجرانی به المپیک مونترال راه یافت و تا یک چهارم نهایی نیز بالا رفت.

حالا نزدیک به نیم قرن از آن تاریخ می گذرد و این بار تیم امید ایران که در 5 ماه اخیر شاهد اتفاقات عجیبی بوده، زیر نظر حمید استیلی کارش را برای تعبیر رویای المپیکی شدن آغاز کرده است. شاید حضور حسن روشن هم به نوعی یادآوری این موضوع به بازیکنان بود.

تمرینات تیم امید در روزهای آینده نیز در دو نوبت صبح  و عصر ادامه پیدا خواهد کرد تا روز جمعه که امیدها در دیداری تدارکاتی به مصاف شهرخودرو مشهد می روند. شاگردان استیلی بلافاصله پس از این مسابقه به قطر می روند تا یک دیدار تدارکاتی دیگر مقابل استرالیا برگزار کنند و پس از این مسابقه که در روز دوشنبه هفته آینده انجام می شود، بازیکنان به تیم های باشگاهی خود بازخواهند گشت تا به تیم های باشگاهی شان ملحق شوند.

تمرین امروز امیدها با حضور 33 بازیکن برگزار شد. نورافکن به دلیل فراخوانده شدن به تیم ملی بزرگسالان در تمرین حضور نداشت و حبیب فرعباسی گلر تیم نفت مسجد سلیمان نیز به دلیل نبودن پرواز، در میانه های تمرین با لباس شخصی به پژوهشگاه نفت رسید تا از روز آینده، کارش را آغاز کند.

/ ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید