کمیته ملی المپیک در جهت سیاست‌های حمایتی خود، در بازی‌های ساحلی جهان به ورزشکاران  پاداش پای سکو خواهد داد.

به گزارش سلام نو، کمیته ملی المپیک به ورزشکاران مدال‌آور در بازی‌های ساحلی جهان پاداش پای سکو اهدا خواهد کرد.

اهدای پاداش پای سکو یکی از سیاست های حمایتی کمیته ملی المپیک از ورزشکاران مدال آور در رویدادهایی است که این کمیته متولی اعزام به آن به حساب می آید.

این مهم در رابطه با بازی های ساحلی جهان و ورزشکاران مدال آور در این بازی ها نیز اعمال خواهد شد. بر این اساس و طبق مصوبه کمیته ملی المپیک، ورزشکارانی که در قطر کاروان ایران را صاحب مدال کنند پاداشی به این شرح دریافت خواهند کرد:

مدال طلا: ۱۰۰۰ دلار

مدال نقره: ۷۰۰ دلار

مدال برنز: ۴۰۰ دلار

نخستین دوره بازی های ساحلی جهان ۲۰ تا ۲۴ مهرماه به میزبانی قطر و در دو ساحل الغرافه و القطر برگزار می شود. ۱۷ ورزشکار در چهار رشته فوتبال ساحلی، سنگنوردی، کشتی و کاراته و ۸ مربی  ترکیب کاروان اعزامی ایران به بازی‌های جهانی ساحلی هستند.

اسامی این ورزشکاران و مربیان‌شان به این شرح است:

فوتبال ساحلی

ورزشکاران: سید پیمان حسینی، حمید بهزادپور، امیرحسین اکبری‌فر، حسن عبداللهی، مصطفی کیانی، محمد مرادی، محمد علی مختاری، محمد شیرمحمدی، مسلم مسیگر، محمد احمدزاده، سعید پیرامون، محمد معصومی زاده

کادر فنی: عباس هاشم پور (سرمربی)، محسن نصرالله زاده (مربی)، بهزاد نوشادی (بدنساز)، پریا شهریاری (سرپرست)

سنگنوردی

ورزشکاران: غلامعلی برات زاده، الناز رکابی

کادر فنی: محمود هاشمی (سرپرست)

کاراته

ورزشکاران: ابوالفضل شهجردی، فاطمه صادقی

کادر فنی: فاطمه بغلانی پور، قاسم شهجردی

کشتی

ورزشکار: پویا رحمانی وزن ۹۰+ کیلوگرم

کادر فنی: رضا شاه منصوری

پیمان فخری به عنوان سرپرست در کنار محمود عبداللهی، فاطمه موسوی‌زاده، حمید سلامی و مهدی چراغی ترکیب پنج نفره کادر سرپرستی کاروان ایران در این بازی ها را تشکیل می دهند. ضمن اینکه شمس الدین تقوی هم پزشک کاروان ایران است.

نخستین دوره بازی های ساحلی جهان زیر نظر اتحادیه کمیته های ملی المپیک (انوک) برگزار می شود. ابتدا سن‌دیگو به عنوان محل برگزاری این بازی ها معرفی شده بود اما دو ماه پیش آمریکایی ها به دلیل ناتوانی در تامین منابع مالی از میزبانی کناره گیری کردند./مهر

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید