۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷
کد خبر: 30759573

باشگاه ذوب آهن در بیانیه ای اعلام کرد اخبار مربوط به تغییر علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه و مطرح شدن اسامی دیگر کذب است

به گزارش سلام نو، باشگاه ذوب آهن با انتشار اطلاعیه ای تغییر کادر فنی و برکناری علیرضا منصوریان از سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است: « متاسفانه و با کمال تعجب  در چند هفته اخیر شاهد نشر اکاذیب و انتشار اخبار نادرستی در رابطه با سرمربیگری و هدایت تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور هستیم. اگرچه مجموعه ای به قدمت و سابقه باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن  اصفهان هیچ‌گاه تحت تأثیر شایعات بی‌اساس قرار نگرفته و هواداران  با بصیرت آن نیز اخبار نادرست منتشر شده در این زمینه را باور نمی‌کنند، لذا جهت آگاهی افکار عمومی ضروری است واقعیت در این زمینه نیز به اطلاع مخاطبان عزیز به‌خصوص هواداران ذوب آهن اصفهان برسد.

لذا ضمن تکذیب تمامی اخبار و افراد مطرح شده  در فضای مجازی به‌عنوان سرمربی تیم ذوب آهن، به اطلاع علاقه‌مندان و هواداران فهیم می‌رساند که هیات مدیره، مدیرعامل و مجموعه باشگاه با قاطعیت تمام  از علیرضا منصوریان سرمربی خوشفکر و با دانش تیم ذوب آهن حمایت نموده واعلام می دارد که ایشان با اقتدار سرمربی تیم ذوب آهن بوده و خواهد بود.

هر گونه خبر و گمانه زنی در این رابطه کذب محض بوده وباشگاه ذوب آهن تعقیب قضایی کسانی که اینگونه اخبار کذب را جهت تشویش افکار عمومی و هواداران منتشر می کنند حق قانونی خود می داند.»/ مهر

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید