در کنار اعتراضات مسالمت آمیز شهروندان در موضوع ابتلای گروهی از مردم چنارمحمود لردگان به بیماری ایدز، تعدادی از آشوبگران از تظاهرات مردم سوء استفاده کرده و آسیب هایی به دفتر امام جمعه لردگان و مرکز بهداشت این شهر زدند

به گزارش سلام نو، به‌ دنبال اعتراض خانواده‌های مبتلایان به ویروس ایدز در روستای چنار محمودی، فرمانداری، مرکز بهداشت و دفتر امام جمعه لردگان دچار آسیب شد.

گزارش  از لردگان حاکی است، به‌دنبال اعتراض خانواده‌های مبتلایان به ویروس ایدز در روستای چنار محمودی، امروز صبح عده‌ای در مقابل فرمانداری شهرستان لردگان تجمع کردند و خواستار پاسخگویی مسوولان و برخورد با عامل انتشار ویروس شدند.

به‌دنبال این تجمع، برخی افراد در پی تحریک و تشویش این تجمع برآمدند و با برانگیختن احساسات معترضین به آسیب زدن به اموال عمومی و اماکن دولتی اقدام کردند.

این افراد با آتش زدن اطراف دفتر امام جمعه لردگان و مرکز بهداشت این شهر به دنبال آشوب بودند که با هوشیاری مردم در اندک زمانی آرامش به تجمع بازگشت.

یکی از جدی‌ترین خواسته‌های معترضین  پاسخگویی مسوولین و تعیین تکلیف وضعیت پیش آمده است. متاسفانه از ابتدای این حادثه غیر از فرماندار لردگان هیچ مسوولی در بین اهالی روستای چنار محمودی شهرستان لردگان حاضر نشده و سخن نگفته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این ارتباط گفت: عموم مردم شریف لردگان همراهی و همکاری خوبی با نیروهای انتظامی و امنیتی داشته و دارند و همین عامل باعث عقیم ماندن ضد انقلاب در بین خواسته های مردم در این شهر شد.

به گزارش ایرنا اقبال عباسی روز شنبه با بیان اینکه اهالی چنار محمودی در تظاهرات امروز شهر لردگان حضور نداشتند، افزود: متاسفانه یک خرده جریان پیچیده‌ای در دل اعتراضات مردمی به دنبال اهداف خود بوده و یکی از دستگیرشدگان فرزند یک ضد انقلاب سرشناس است.

وی با بیان اینکه اوضاع شهر لردگان عادی است، تصریح کرد: نیروهای انتظامی و مردمی در هوشیاری کامل مراقب اوضاع هستند.

عباسی، با بیان اینکه هم اینک شورای تامین استان چهارمحال و بختیاری در فرمانداری لردگان تشکیل شده است، اظهار داشت: مسئولان مربوطه در حال بررسی مسائل امنیتی، اجتماعی و بهداشتی هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از مردم منطقه به خاطر مخاطرات امنیتی که پیش آمد عذرخواهی می‌کنیم، بی‌شک مردم منطقه در جریان هستند که فرزندان آنها شبانه روز در حفظ و تقویت امنیت و آسایش آنها در تلاش بوده و خواهند بود.

عباسی با تاکید بر پیگیری اخبار از رسانه‌های رسمی، در خطاب به رسانه‌ها گفت: اخبار پیرامون این موضوع را فرصت‌های مناسب در اختیار رسانه‌ها قرار داده می شود تا به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی، همچنین از بابت زحمات و فداکاری نیروهای انتظامی، امنیتی و مردمی قدردانی کرد.

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی هم در پایگاه اطلاع رسانی دولت از مردم روستای چنار محمودی صادقانه دلجویی و قول هرگونه همکاری و کمک‌رسانی داده است/ فارس

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید