برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که سه دوره این تیم را قهرمان کرد در یک تصمیم ناگهانی این تیم را ترک کرد و به الاهلی رفت. در حالیکه با آن تیم نتایج خوبی نگرفت از آنجا جدا شد و حالا اینطرف هم پرسپولیس نتایج چندان خوبی با مربی جدیدش نگرفته است. 

به گزارش سلام نو، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته ششم رقابت های لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر برابر شهرخودرو شکست خورد تا قهرمان سه دوره متوالی لیگ برتر سه پیروزی و سه شکست در نوزدهمین دوره برای خود ثبت کند.

با رقم خوردن این شکست انتقادات از عملکرد کالدرون و برخی بازیکنان شدت بیشتر گرفته است. هواداران پرسپولیس که طعم قهرمانی های متوالی خود با برانکو ایوانکوویچ را هنوز همراه دارند حاضر نیستند فرصتی که به سرمربی کروات پیشین تیم دادند را به پای پیرمرد آرژانتینی بگذارند. موضوعی که باعث شده تا برخی از آنها با توجه به اخراج برانکو ایوانکوویچ از الاهلی عربستان به فکر بازگرداندن او توسط محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه بیفتند.

صحبت از بازگشت برانکو به پرسپولیس در حالی مطرح شده است که این مربی نزدیک به یک میلیون یورو از پرسپولیس طلب دارد و هنوز نتوانسته این مبلغ را دریافت کند.

برانکو که پس از رفتن از پرسپولیس به الاهلی عربستان پیوست، دوران ناموفق و کوتاهی را در این تیم داشت و به دنبال نتایج ضعیفی که کسب کرد از مسئولیتش برکنار شد تا راهی زادگاهش شود و به استراحت بپردازد.

وی که اخراج از الاهلی عربستان را حق خودش نمی داند نسبت به برخی شایعات درباره بازگشت به فوتبال ایران واکنشن نشان داده است. یکی از نزدیکان وی در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد از آنجایی که برانکو مطالبات زیادی از باشگاه دارد و پرسپولیسی ها احترام او را نگه نداشته اند و مطالباتش را به موقع پرداخت نکردند، وی به هیچ عنوان قصد ندارد به پرسپولیس برگردد.

سرمربی سرخپوشان پایتخت به وکیل خود اعلام کرده برای مذاکره با مدیران پرسپولیس دلخوری خود را نسبت به عدم شفافیت با وی اعلام کند. برانکو که بارها اعلام کرده است سرخپوشان را به دلیل سال‌های خوشی که با قهرمانی داشته دوست دارد معتقد است شفافیت لازم با او را نداشتند و همین امر منجر به جدایی‌اش از پرسپولیس شده است.

برانکو قید هرگونه مذاکره مجدد با مدیران پرسپولیس برای بازگشت به این تیم را زده و حاضر نیست تا زمانی‌که مطالبات خود را دریافت نکرده به بازگشت به پرسپولیس فکر کند.

/مهر

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید