تلاش‌های عبدالله ویسی برای بیرون کشیدن شاهین شهرداری بوشهر از قعر جدول همچنان ادامه دارد و امیدوار است در هفته‌های آتی این اتفاق بیفتد.

به گزارش سلام نو، شاهین شهرداری بوشهر در بازی ششم هم چهره تیم بازنده را به خود گرفت و در مصاف خانگی با فولاد یک بر صفر شکست خورد تا هم چنان قعرنشین جدول باشد.

ویسی با این وجود به ادامه حضور خود در راس کادر فنی تیم شاهین اصرار دارد و امیدوار است بتواند در هفته های آتی تیم را از بحران خارج کند. به خصوص که چند روزی بازی های لیگ برتری به بهانه بازی های تیم ملی تعطیل است و این فرصت خوبی است که عبدالله ویسی در تمرینات به طور اختصاصی با بازیکنان به خصوص مدافعان کار کند تا شاهین در هفته های آتی شرایط بهتری را تجربه کند.

اما به نظر می رسد عبدالله ویسی برای تغییر وضعیت باید در کنار خط جنب و جوش بیشتری داشته باشد و از همه مهمتر به شاگردانش روحیه و امید بدهد. با این وضعیتی که او روی نیمکت نشسته است بدین معنی است که شکست را قبول کرده است. البته عبدالله ویسی باید قدردان تصمیم باشگاه شاهین شهرداری بوشهر هم باشد. در حالی که باشگاه گل گهر سیرجان پایان همکاری با وینکو را اعلام کرده است شاهین اعلام داشته در این روزهای بحرانی هم چنان از عبدالله ویسی حمایت خواهد کرد.

عبدالله ویسی که قهرمانی با استقلال خوزستان درلیگ برتر را تجربه کرده است روزهای تلخ و شیرین زیادی را در فوتبال داشته است و در پایان بازی با فولاد با عذرخواهی از مردم بوشهر اعلام کرد در روزهای آینده با شاهین ارایه گر بازی های خوبی خواهد بود و نتایجی خوبی را برای مردم شهر به ارمغان خواهد آورد.

/ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید