کوین فورچونه مهاجم سرشناس تراکتورسازی تبریز با ابراز رضایت از حضور در تبریز از تمرین با این تیم ابراز خوشحالی کرد و گفت که امکانات این تیم بسیار مناسب است و او توانسته با تیم هماهنگ شود. این بازیکن به تمجید از هواداران پرشور تراکتور نیز پرداخت.

مهاجم تراکتور گفـت: حتی در فرانسه هم هوادارانی همچون هواداران تراکتور ندیدم.

به گزارش سلام نو، کوین فورچونه در خصوص وضعیتش در تراکتور، اظهار کرد: من از وضعیتم در تراکتور رضایت دارم و توانستم با تیم هماهنگ شوم؛ همچنین کیفیت کمپ تمرینی تیم نیز بسیار خوب است که باعث شده از تمرینات لذت ببرم.

وی در رابطه با اولین گلی که با پیراهن تراکتور به ثمر رساند، بیان کرد: گلزنی برای تراکتور بسیار خوب هست و با تمرینات می‌توانم در ادامه هم برای تراکتور موثر ظاهر شوم.

فورچونه در رابطه با زندگی در تبریز، گفت: تبریز شهر بسیار خوبی است؛ البته من چندان نتوانستم در سطح شهر حضور یابم ولی دوست دارم تبریز و ایران را ببینم و با رسم و رسوم اینجا آشنا شوم.

وی در خصوص هواداران تراکتور نیز بیان کرد: واقعا طرفداران ما خیلی خوب هستند و حتی در فرانسه نیز چنین هوادارانی را ندیده‌ام، تراکتور تیم بزرگ و پرطرفداری در ایران است که هوادارانش به من انرژی مثبت می‌دهند.

مهاجم تیم فوتبال تراکتور در خصوص بازی با پاس همدان گفت: ما باید تمام بازی‌ها را ببریم و قدم به قدم به سمت موفقیت پیش برویم.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید