۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
کد خبر: 30572398

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشت که رخدادهای جدید عراق آکه همزمان با اربعین انجام می گیرد توطئه ای است که استکبار آن را مدیریت می کند

به گزارش سلام نو، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر بوشهر با اشاره به توطئه های جهان استکبار در کشور عراق عنوان کرد: استکبار به دنبال این است تا با سوءاستفاده از مطالبات مردمی جریان مطالبات مردمی را به مقابله با دولت عراق تبدیل کند.

وی با بیان اینکه اتفاقات اخیر عراق آن هم مصادف با ایام اربعین یک توطئه ی مدیریت شده توسط استکبار است، ادامه داد: این حرکت ضدانقلابی در فضای عراق توسط بیگانگان و همزمان با مراسم اربعین، با هدف تحت الشعاع قرار دادن اجتماع بزرگ اربعین انجام شده، آنها به دنبال چنین حرکات تفرقه افکنانه ای هستند غافل از این که چنین اقداماتی هرگز نمی تواند راه، نام و یاد حسین (ع) را خاموش کند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: سپاه همواره در صحنه های حساس انقلاب بدون لغزش، سربلند، موفق و مایه افتخار بوده است.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: این نهاد انقلابی در صحنه های مختلف پیش روی نظام عملکرد روشن و درخشانی داشته‌ و در میادین نظامی و فرهنگی تا عرصه های اقتصادی و سازندگی نقش برجسته ای داشته است.

نماینده ولی فقیه در بوشهر بیان کرد: سپاه یک پدیده انقلابی است که مایه سربلندی ایران شده و حضور سپاه در جغرافیای منطقه، نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرده است.

خطیب جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، تاکید کرد: عملکرد نیروی انتظامی در گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی و در فراز و نشیب هایی که با آن روبرو شده ایم، درخشان بوده است.

وی یادآور شد: کارنامه نیروی انتظامی به ویژه در شرایط کنونی که دشمنان به دنبال برهم زدن امنیت در مرزها و درون کشور هستند قابل قبول است، چرا که نیروی امنیتی انتظامی با یک طراحی برخاسته از دانش و دانایی توانسته در فضایی فرهنگی، دینی و انقلابی خدمات ارزنده ای را به مردم و نظام ارائه نماید./ ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید