اسکوربورد ورزشگاه آنفیلد دیشب و در جریان دیدار لیورپول و سالزبورگ باعث شگفتی شد. در نیمه اول مسابقه و زمانی که شاگردان یورگن کلوپ با نتیجه 3-0 از حریف خود جلو بودند اسکوربورد ورزشگاه آنفیلد در اشتباهی عجیب آینده را پیش‌بینی کرد و روی تابلو نتیجه 3-3 را نشان داد. 

به گزارش سلام نو اتفاقی که تا دقیقه 60 بازی رقم خورد و سالزبورگ با یک کامبک رویایی موفق شد سه بار دروازه لیورپول را باز کرده و کار را به تساوی 3-3 برساند. هر چند در نهایت قرمزها با گل صلاح موفق شدند بازی را 4-3 پیروز شوند.

اما این اشتباه عجیب اسکوربورد در پایان بازی مورد توجه بیشتر قرار گرفت. چرا که زمانی که لیورپول 3-0 از حریفش جلو افتاده بود کسی توجه چندانی به این اشتباه نکرد. ولی وقتی در دقیقه 60 نتیجه واقعا 3-3 شده بود به نظر می‌رسید اسکوربورد ورزشگاه توانسته آینده را پیش‌بینی کند.

لیورپول که تا دقیقه 36 از حریف پیش افتاده بود خیالش راحت به نظر می‌رسید. اما هوانگ هی چان در دقیقه 39 یک گل برای سالزبورگ زد تا نشان دهد تیم اتریشی خیال تسلیم شدن ندارد. دو گل سریع در فاصله پنج دقیقه توسط تاکومی مینامینو و ارلینگ براوت هالند تعویضی کاری کرد که بازی تا دقیقه 60 به تساوی برسد.

آنفیلد که پیروزی 3-0 نیمه اول را از دست رفته می‌دید در بهت و حیرت فرو رفته بود. اما شادی سالزبورگ کوتاه بود چرا که محمد صلاح به فاصله 9 دقیقه گل دوم خود و چهارم لیورپول را به ثمر رساند تا قهرمان دوره قبلی چمپیونزلیگ از یک آبروریزی بزرگ نجات پیدا کند.

/ورزش3

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید