دورتموند موفق شد در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با دو گل اسلاویاپراگ را مغلوب کند

به گزارش سلام نو، دورتموند که در اولین بازی علیرغم ارائه نمایشی خوب و از دست دادن یک پنالتی مقابل بارسلونا به تساوی رسیده بود، امشب با دبل اشرف حکیمی مقابل اسلاویا پیروز شده و پیش از دیدار حساس بارسلونا مقابل اینتر، صدرنشین گروه مرگ لیگ قهرمانان لقب گرفت.

اولین فرصت بازی در دقیقه 17 برای اشرف حکیمی ایجاد شد اما ضربه او راهی به دروازه نیافت. دقایقی بعد اسلاویاپراگ با یک ضربه ایستگاهی خطرناک دروازه دورتموند را تهدید کرد اما بورکی عکس العمل خوبی نشان داد.

اما در دقیقه 35 دورتموند به گل اول دست یافت. روی یک ضدحمله خطرناک، اشرف حکیمی صاحب موقعیت شد و بعد از جاگذاشتن گلر حریف موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند. در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و زنبورها با برتری 0-1 راهی رختکن شدند.

در همان ابتدای نیمه دوم دورتموند می توانست اختلاف را دو برابر کند، اما یادون سانچو در موقعیتی تک به تک مغلوب دروازه بان اسلاویا شد. در اواسط نیمه دوم پتر با یک ضربه محکم می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما این بار نیز بورکی واکنش مناسبی نشان داد.

اما در اواخر بازی دورتموند به گل دوم هم دست یافت. این بار روی پاس برانت، اشرف حکیمی با ضربه ای دقیق زننده گل دوم تیمش لقب گرفت تا در نهایت دورتموند با نتیجه 0-2 اسلاویاراگ را شکست دهد.

منبع: ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید