فصل نشریه پرتغالی جوگو به سراغ مربی پرتغالی سپاهان آمده و ضمن ترتیب دادن مصاحبه ای با وی درباره فوتبال ایران و سپاهان، عکس سپاهانی ها را روی جلد برده است

به گزارش سلام نو، روی تاوارس فصل گذشته به همراه امیرقلعه نویی از ذوب آهن به سپاهان نقل مکان کرد و در لیگ نوزدهم دومین فصل حضورش در سپاهان را تجربه می کند.

تاوارس که توسط اولیویرای پرتغالی به تراکتور آورده شد و سپس با امیرقلعه نویی به حضورش در ایران ادامه داده، توانسته با تمریناتی که برای دروازه بان هایش ترتیب می دهد، در هر سه تیم تراکتور، ذوب آهن و سپاهان، شرایط خوبی در خط دروازه تیم هایش رقم بزند.

در فصل جدید فوتبال اروپا، دو بازیکن از فوتبال ایران یعنی مهرداد محمدی و مهدی طارمی به لیگ پرتغال اضافه شده اند و اتفاقا نمایش های بسیار خوبی در تیم های خود داشته اند.

درخشش ایرانی های لیگ پرتغال و همینطور پرتغالی فوتبال ایران یعنی مربی گلرهای سپاهان سبب شده تا نشریه پرتغالی جوگو به سراغ تاوارس برود و از او در مورد شرایطش در ایران بپرسد و همینطور اطلاعاتی در مورد بازیکنان ایرانی در اختیار آنها قرار بدهد.

تاوارس در این مصاحبه در رابطه با شرایط نیازمند و موفقیت های او در سپاهان صحبت کرده و بخشی از حرف هایش نیز به مهرداد محمدی اختصاص دارد که سال گذشته در سپاهان بازی می کرد و از این تیم به فوتبال اروپا رسید و امسال را در تیم ریوه آ بازی می کند./  ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید