سید تقی کبیری نماینده مردم خوی در مجلس که طی چند روز گذشته خبر سرقت از منزلش جنجالی شده امروز در صحن علنی مجلس به تکذیب مبالغ اعلامی در رسانه‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی پرداخت و آنها را هجمه علیه خودش دانست.

به گزارش سلام نو، سید تقی کبیری در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری گفت: در پی ماجرای سرقت از منزل بنده در جمعه گذشته متأسفانه از سوی برخی افراد، گروه‌ها و رسانه‌ها با پخش شایعات و اتهامات به فضای بداخلاقی و بی‌اعتمادی دامن زده شد، این اتهامات در قالب سرقت ٤٠٠ میلیون تومان وجه نقد و ٢٥٠ هزار یورو و دلار پخش شد که موجب سوء استفاده برخی رسانه‌های بیگانه شد و بعد از آن هجمه‌ها آغاز شد.

وی افزود: بنده از جایگاه فردی که اسناد و مدارکش به سرقت رفته و امنیت روانی و خانواده‌اش متزلزل شده بود، در جایگاه متهم قرار گرفتم، اینجانب این مبالغ اعلامی را در رسانه‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی به شدت تکذیب می‌کنم.

کبیری گفت: ضمن تشکر از اقدامات انقلابی و امیدوارکننده نیروی انتظامی و قوه قضائیه، درخواست می‌کنم در همین موضوع هم با قاطعیت ورود کنند و با منِ نماینده یا هر مسئول دیگری اگر تخلفی انجام داده، به شدت برخورد کنند. و اگر تخلفی انجام نگرفته در مقابل با عده‌ای که فضای جامعه را خدشه‌دار کرده و مجلس و جایگاه و اعتبار مجلس را زیر سوال برده و شایعات و دروغ و افترا را ترویج کرده و موجبات سوء استفاده بیگانگان را فراهم کرده است، برخورد قاطع داشته باشند.

وی در پایان گفت: اسناد و مدارک اینجانب به سرقت رفته اما مراقب باشیم ایمانمان به سرقت نرود.

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید