علی القاصی‌مهر دادستان عمومی و انقلاب تهران درباره موضوع سرقت از منزل یک نماینده مجلس گفت که این موضوع در حال بررسی است.

به گزارش سلام نو علی القاصی‌مهر روز سه شنبه در حاشیه اجرای طرح رعد ۲۹ پلیس تهران بزرگ در جمع خبرنگاران درباره جزییات این پرونده تصریح کرد: هیچ ادعایی تاکنون در این پرونده تایید نشده است.

طی چندروز اخیر خبری در رسانه ها منتشر شد که از سرقت میزان قابل ملاحظه ای ارز و وجه نقد از منزل سید تقی کبیر نماینده خوی و چایپاره حکایت می‌کرد.

دفتر این نماینده در مجلس نیز در اطلاعیه ای اعلام کرده که خبر سرقت مبالغ قابل توجهی ارز و ریال کذب محض و صرفا تعدادی سند و مدرک به همراه مقداری طلاجات شخصی و اندکی وجه نقد مورد سرقت قرار گرفته است که اعضای هیات رئیسه مجلس نیز در جریان امر هستند.

امنیت عمومی خط قرمز ماست

دادستان تهران در ادامه این گفت و گو با بیان اینکه امنیت عمومی خط قرمز ما در مجموعه قضایی و پلیس است اظهارداشت:و ایجاد امنیت و ثبات آرامش شهروندان برای ما در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه رویکرد دستگاه قضایی در این بخش برخورد قاطع و سریع با افرادی است که با دستبرد به اموال مردم این امنیت را به مخاطره می اندازند گفت: برای برخورد با این دسته از مجرمان و متهمان دستگیر شده در دادسراها شعب ویژه ای را تشکیل داده ایم و به پرونده این افراد در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی می شود.

سابقه داران تخفیف نمی‌گیرند

القاصی‌مهر افزود: برای افراد سابقه دار که بیش از ۲ بار دستگیر شوند باید مجازات به طور کامل اعمال شود، بنابراین به این افراد تخفیف قانونی تعلق نمی‌گیرد.

دادستان تهران بیان کرد:‌ دستگاه قضا هیچ ملاحظه ای درباره افرادی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیندازند ندارد.

رییس پلیس تهران بزرگ اعلام کرده است که در جریان طرح رعد ۲۹ در سطح پایتخت ۶۸۷ نفر از مخلان امنیت اجتماعی و زورگیران بازداشت شده اند.

/ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید