۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
کد خبر: 30207065

پرسپولس در اولین بازی خود در جام حذفی مقابل ماشین سازی تبریز به میدان می رود. احتمالا کالدرون به خاطر فاصله کم بین بازی ها احتمالاتی تغییراتی را در ترکیب تیم ایجاد کند و یکی از آنها بازگشت بشار رسن باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی جام حذفی به مصاف ماشین سازی تبریز می رود. باتوجه به فاصله کم این مسابقه نسبت به دیدار قبلی و بعدی سرخ ها، گابریل کالدرون در نظر دارد تا با ایجاد چند تغییر، وضعیت تیمش را بهتر کند. احتمالا یکی از این تغییرات بازگشت بشار رسن به ترکیب اصلی خواهد بود.

به گزارش سلام نو، بشار در سال های گذشته جزو عناصر اصلی تیم پرسپولیس بوده و با شماره 5 در میانه میدان ایفای نقش کرده است. اما پس از آسیب دیدگی و حضور با تاخیر در تمرینات، از ترکیب اصلی دور شد و حالا به دنبال باز پس گیری جایگاه خود در پست هافبک نفوذی و وینگر راست است.

رسن در بازی با تراکتور به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد و نمایش قابل تحسینی را ارائه کرد. او با یک ضربه ایستگاهی دروازه تراکتور را تا آستانه فرو پاشی پیش برد و حالا امیدوار است در بازگشت به تبریز، سریال بدشانسی هایش به پایان برسد و بتواند برای تیمش ثمربخش ظاهر شود./ ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید