۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱
کد خبر: 30025600

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم ری‌آوه در کنار بازیکنی مثل سردار آزمون به دلیل مصدومیت از همراهی تمیش محروم شد تا لژیونرهای ایرانی این هفته با لشگری از مصدوم در اروپا همراه باشند و فقط چند نفر بتوانند برای تیمشان به میدان بروند.

به گزارش سلام نو، مهدی طارمی،علیرضا جهانبخش و سردار آزمون به دلیل مصدومیت دیدارهای امشب تیمشان را از دست دادند.

در هفته هفتم لیگ برتر هلند دو تیم زووله و گرونینگن باهم رو به رو شدند که این دیدار در نهایت 2 بر صفر و به سود تیم گرونینگن به پایان رسید.

رضا قوچان نژاد ایرانی مهاجم تیم زووله از دقیقه 55 در ترکیب تیمش حضور پیدا کرد.

در هفته ششم لیگ برتر پرتغال دو تیم ری‌آوه و بلنسس به مصاف همدیگر رفتند و این دیدار با نتیجه 2 بر صفر و به سود تیم ری آوه به پایان رسید.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم ری‌آوه بدلیل مصدومیت دیدار امشب تیمش برابر بلنسس را از دست داد.

در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بلژیک در دیدار دو تیم شارلوا و تودنس به مصاف هم رفتند که در نهایت با 3 بر صفربه پایان رسید.

کاوه رضایی از دقیقه 68 و علی قلی‌زاده از دقیقه 79 برای تیم شارلوا به میدان رفتند. در این دیدار به یونس دلفی دیگر بازیکن ایرانی این تیم فرصت بازی نرسید.

در هفته نهم لیگ فوتبال آلمان دو تیم روت‌واتس اورهازن و المانینا آچن به مصاف همدیگر رفتند و درنهایت این دیدار با تساوی1 - 1 به پایان رسید.

دنیل داوری گلر ایرانی تیم روت وایس در ابتدا در ترکیب تیمش حضور نداشت.

هفته پنجم لیگ برتر آذربایجان با دیدار دو تیم سومقیات و صابان و با برتری 1 بر صفر تیم سومقیات به پایان رسید.

در این دیدار مهدی شریفی،مهاج ایرانی تیم سومقیات در این بازی حضور داشت دقیقه 77 با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.پیمان بابایی مهاجم دیگر ایرانی این تیم در نیمه دوم برای تیمش به میدان رفت.

در هفته هشتم لیگ دسته دوم انگلستان دو تیم هال سیتی و لوتون‌تو به مصاف هم رفتند با نتیجه 3-0 به سود لوتون‌تو به پایان رسید.رایان تفضلی مدافع تیم هال سیتی فرصت بازی برای تیمش را پیدا نکرد.

در هفته ششم لیگ برتر فوتبال انگلستان دو تیم برایتون و نیوکسل به مصاف همدیگر رفتند و این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

علیرضا جهانبخش وینگر ملی‌پوش تیم برایتون به دلیل مصدومیت دیدار امشب تیمش برابر نیوکسل را از دست داد.

در هفته نهم لیگ برتر فوتبال کرواسی دو تیم واراژدین و دبناموزاگرب به مصاف هم رفتند و در نهایت این دیدار با برتری تیم واراژدین و با نتیجه 1 بر صفر به پایان رسید.

مهدی مهدی‌خانی مهاجم ایرانی تیم واراژدین از دقیقه 71 در ترکیب اصلی تیمش حضور پیدا کرد.

در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اوکراین تقابل دو تیم المپیک دونستک و لویل با پیروزی 1 بر صفر تیم دونستک به پایان رسید. شهاب زاهدی هافبک تیم دونستک از دقیقه 95 این دیدار برای تیمش به میدان رفت.

در هفته دهم لیگ برتر روسیه دوتیم زنیت سن پترزبورگ و روبین کازان باهم روبه رو شدند که در نهایت این دیدار با نتیجه 5 بر صفر و به سود تیم زنیت به پایان رسید.

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید